• Početna
  • Mali Lošinj
    • O otoku Lošinju
    • Mali Lošinj kao administrativno središte
    • Povijest Lošinja
    • Manifestacije
    • Interaktivna karta
  • Gradska uprava
    • Gradonačelnica
    • Jedinstveni upravni odjel
    • Gradsko vijeće
      • Odbori Gradskog vijeća
    • Misija, vizija i ciljevi gradske uprave
    • Ustanove grada
    • Mjesni odbori
    • Komunalna i trgovačka društva
  • Službene informacije
    • Akti i zakoni
    • Natječaji
      • Financijske potpore i stipendije
      • Potpore za poduzetnike
      • Javni pozivi
      • Javna nabava
      • Prodaja i zakup
    • Prostorni planovi
      • Prostorni planovi u postupku donošenja
      • Prostorni planovi usvojeni
    • Strateški dokumenti
    • Proračun
    • Savjetovanja sa javnošću
      • Savjetovanja sa javnošću
    • Fondovi Europske Unije
      • Obavijesti iz fondova EU
      • O fondovima EU
      • EU i Grad Mali Lošinj
      • Malo poduzetništvo u velikoj Europi
    • Obavijesti
      • Obavijesti iz Grada
      • Obavijesti iz drugih institucija
    • Obrasci
    • Pristup informacijama
  • Korisne informacije
    • Važni telefonski brojevi
    • Korisni linkovi
    • Servisne informacije
    • Turističke informacije
    • Blagdani u Republici Hrvatskoj
  • Vijesti
    • Press clipping
  • Imenik
  • Interaktivna karta
Objavljeno 20.07.2017.

Lošinj- otok vitalnosti brend vrhunske kvalitete i cjelokupnog sadržaja

Lošinj, otok vitalnosti još je jednom prepoznat kao brend vrhunske kvalitete i cjelokupnog sadržaja. Temeljem visokih ocjena izvrsnosti dobivenih u kategoriji Turizam, i ove je godine ponosni nositelj oznake SUPERBRANDS HRVATSKA 2017/2018.


Superbrands oznaka izvrsnosti, priznata je i korištena u devedeset zemalja svijeta tijekom više od dvadeset godina te je ujedno i značajan komunikacijski faktor vrijednosti brenda.
Selektiranu listu tržišno eksponiranih brendova na hrvatskom tržištu i ove je godine glasanjem ocjenjivalo Stručno vijeće Superbrands 2017/2018, formirano od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i poslovnog svijeta, pri čemu su se ocjenjivali faktori koji diferenciraju brendove i njihovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak.
Lošinj je ovom oznakom još jednom potvrdio svoje mjesto među svjetski prepoznatljivim destinacijama. Zahvaljujući sinergiji posjetitelja i stanovništva, još jedanput je nagrađen trud koji destinacija ulaže u svoju održivost. Temeljem toga, otok vitalnosti smatra se dugoročnom destinacijom koja povezuje prirodne ljepote i očuvanost krajolika s kvalitetom života na otoku. Kvalitetnim destinacijskim menadžmentom, kao i tradicijom zdravstvenog turizma Lošinj je razvio brend zdravlja i vitalnosti, stoga su aktivni odmor, wellness i zdravlje, kao i mogućnost cjelogodišnjeg poslovanja, vodeći aduti turističke ponude otoka vitalnosti, izjavila je predsjednica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Ana Kučić.

Nedavno objavljeno

SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU – ODLUKA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE...

  • 09.12.2019.
  • Savjetovanja sa javnošću
  • više

JAVNI NATJEČAJ GRADA MALOG LOŠINJA ZA PRODAJU NEKRETNINA U GRADSKOM...

  • 08.12.2019.
  • Prodaja i zakup
  • više

SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU – ODLUKA O IZMJENI I DOPUNI ODLUKE...

  • 05.12.2019.
  • Savjetovanja sa javnošću
  • više

ODLUKA O PRODUŽAVANJU ROKA ZA JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE ZAHTJEVA...

  • 02.12.2019.
  • Javni pozivi
  • više

Zanimaju vas

  • Obavijesti iz Grada
  • Događanja
  • Prodaja i zakup
  • Obavijesti iz drugih institucija
  • Javni pozivi
  • Savjetovanja sa javnošću
  • Vijesti
  • Prostorni planovi u postupku donošenja
  • Javna nabava
  • Prostorni planovi usvojeni
  • Financijske potpore i stipendije
  • Nagrade i priznanja
  • Natječaji
  • Potpore za poduzetnike
  • Mjesta
  • Obavijesti iz fondova EU
  • Znamenitosti
  • Manifestacije
  • Prostorni planovi
Grad mali lošinj

© 2019 sva prava pridržana

Parabureau