• Početna
  • Mali Lošinj
    • O otoku Lošinju
    • Mali Lošinj kao administrativno središte
    • Povijest Lošinja
    • Manifestacije
    • Interaktivna karta
  • Gradska uprava
    • Gradonačelnica
    • Jedinstveni upravni odjel
    • Gradsko vijeće
      • Odbori Gradskog vijeća
      • Sjednice gradskog vijeća
    • Misija, vizija i ciljevi gradske uprave
    • Ustanove grada
    • Mjesni odbori
    • Komunalna i trgovačka društva
  • Službene informacije
    • Akti i zakoni
    • Natječaji
      • Financijske potpore i stipendije
      • Potpore za poduzetnike
      • Javni pozivi
      • Javna nabava
      • Prodaja i zakup
    • Prostorni planovi
      • Prostorni planovi u postupku donošenja
      • Prostorni planovi usvojeni
    • Strateški dokumenti
    • Proračun
    • Savjetovanja sa javnošću
    • Fondovi Europske Unije
      • Obavijesti iz fondova EU
      • O fondovima EU
      • EU i Grad Mali Lošinj
      • Malo poduzetništvo u velikoj Europi
    • Obavijesti
      • Obavijesti iz Grada
      • Obavijesti iz drugih institucija
    • Obrasci
    • Pristup informacijama
    • Izjava o pristupačnosti
  • Skupovi podataka
  • Korisne informacije
    • Važni telefonski brojevi
    • Korisni linkovi
    • Servisne informacije
    • Turističke informacije
    • Blagdani u Republici Hrvatskoj
  • Imenik
  • Interaktivna karta
Objavljeno 08.06.2022.

J A V N I     N A T J E Č A J za imenovanje pročelnika/ice Jedinstvenog upravnog odjela

REPUBLIKA HRVATSKA

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

 GRAD MALI LOŠINJ

 Gradonačelnik

 

KLASA: 112-06/22-01/02

URBROJ: 2213/01-01-22-1

Mali Lošinj, 6. lipnja 2022. godine

 

Na temelju članka 19. stavka 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19) gradonačelnica Grada Malog Lošinja, raspisuje

 

 J A V N I     N A T J E Č A J

za imenovanje pročelnika/ice Jedinstvenog upravnog odjela

 (1 izvršitelj/ica  na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca)

 

 

Posebni uvjeti:

–  magistar struke ili stručni specijalist pravne struke s najmanje 1 godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima

– organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom

–  položen državni ispit

–  poznavanje rada na računalu

 

Iznimno, ako se na natječaj ne javi osoba koja ispunjava propisani uvjet stupnja obrazovanja, na radno mjesto pročelnika/pročelnice Jedinstvenog upravnog odjela može biti imenovan sveučilišni prvostupnik struke, odnosno stručni prvostupnik pravne struke koji ima najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i ispunjava ostale uvjete za imenovanje.

 

Osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati / kandidatkinje moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu utvrđene člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (“Narodne novine” broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19) – punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima. U službu ne može biti primljena osoba za koju postoje  postojati zapreke iz članka 15. i 16. istog Zakona.

 

Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

 

Natjecati se mogu i kandidati / kandidatkinje koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da kandidat / kandidatkinja koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku.

 

Na javni natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.

 

Izrazi koji se koriste u ovom natječaju, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.

 

Osobama s akademskim ili stručnim nazivom odnosno s akademskim stupnjem stečenim prije stupanja na snagu Zakona o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju (”Narodne novine” broj 107/07 i 118/12), stečeni akademski ili stručni naziv odnosno akademski stupanj izjednačava se s odgovarajućim akademskim i stručnim nazivom ili akademskim stupnjem, u skladu s odredbama članka 14. toga Zakona.

 

Ako kandidat / kandidatkinja ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan / dužna je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, u kojem slučaju imaju prednost u odnosu na ostale kandidate / kandidatkinje samo pod jednakim uvjetima.

 

Kandidati / kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19), uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze o ostvarivanju prava prednosti prilikom zapošljavanja iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, navedenim na sljedećoj poveznici

https://www.gov.hr/moja-uprava/branitelji/zaposljavanje-397/prednost-pri-zaposljavanju/403.

 

Kandidati / kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) dokazuju to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

 

Kandidati / kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 13/03, 148/13, 98/19), dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo, potvrdom o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme trajanja ovog natječaja, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

 

Za kandidate / kandidatkinje prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, provesti će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.

Ako pozvani kandidat / kandidatkinja ne pristupi testiranju i/ili intervjuu, smatrat će se da je povukao / povukla prijavu na natječaj.

Na web-stranici Grada Malog Lošinja: www.mali-losinj.hr, naknadno će se objaviti opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, način i vrijeme obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata / kandidatkinja, područja provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata / kandidatkinja za tu provjeru.

Na istoj web-stranici te na oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja na adresi Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj,  objavit će se vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata / kandidatkinja, najmanje 5 dana prije održavanja provjere.

Prije donošenja rješenja imenovanju,  izabrani kandidat će se pozvati da u primjerenom roku dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti.

 

Kandidati / kandidatkinje su obvezni uz prijavu priložiti:

  • životopis,
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim natječajem (preslika diplome),
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik domovnice ili osobne iskaznice), odnosno za osobe sa stranim državljanstvom ili osobe bez državljanstva dokaz o ispunjavanju uvjeta propisanih posebnim zakonom i prethodno odobrenje središnjeg tijela državne uprave nadležnog za službeničke odnose, presliku dokaza o državljanstvu (osobne iskaznice, putovnice ili domovnice),
  • dokaz o radnom stažu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
  • dokaz o traženom radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima (potvrda dosadašnjih poslodavaca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa, preslika ugovora o radu, rješenja i sl. iz kojih mora biti vidljivo ostvareno radno iskustvo na poslovima tražene stručne spreme i struke)
  • uvjerenje da se protiv kandidata / kandidatkinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca),
  • ukoliko kandidati / kandidatkinje imaju položen državni ispit dužni su dostaviti dokaz o položenom državnom ispitu (preslik uvjerenja odnosno svjedodžbe)
  • vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članaka 15. i 16. ZSN-a te da poznaje rad na računalu (izjavu nije potrebno ovjeravati).

 

 

Pisane prijave na natječaj, vlastoručno potpisane od strane podnositelja prijave, s navedenom kontakt adresom, telefonskim brojem i e-mail adresom, te s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se u roku od 8 dana od dana objave natječaja u Narodnim novinama, preporučeno putem pošte ili osobno na adresu: Grad Mali Lošinj, Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7, s naznakom «Natječaj za imenovanje pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela Grada Malog Lošinja – ne otvaraj». Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, neće se smatrati kandidatom / kandidatkinjom prijavljenim na javni natječaj. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

O rezultatima natječaja kandidati / kandidatkinje biti će obaviješteni u zakonskom roku.                                           

            

 

 

      Gradonačelnica      

Ana Kučić, mag.oec.v.r.

 

UPUTE I OBAVIJESTI ZA PROVJERU ZNANJA I SPOSOBNOSTI KANDIDATIMA / KANDIDATKINJAMA KOJI PODNOSE PRIJAVU NA JAVNI NATJEČAJ ZA IMENOVANJE PROČELNIKA/ICE JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA NA NEODREĐENO VRIJEME

na radno mjesto:

Pročelnik/ca Jedinstvenog upravnog odjela: 1 izvršitelj / izvršiteljica

 

Za kandidate prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja i koji dobiju poseban pisani poziv na adresu navedenu u prijavi provest će se testiranje i intervju radi prethodne provjere znanja i sposobnosti.

Po dolasku na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti, od kandidata / kandidatkinja će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta. Osobe koje ne mogu dokazati svoj identitet, kao i osobe koje nisu podnijele pravodobne i/ili uredne prijave i/ili za koje je utvrđeno da ne ispunjavaju formalne uvjete Javnog natječaja, kao i osobe koje nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se provodi prethodna provjera znanja i sposobnosti, ne mogu pristupiti provjeri.

Za kandidata / kandidatkinju koji/koja formalno ispunjava uvjete, a ne pristupi provjeri, uopće ili u zakazano vrijeme, ili tijekom njena trajanja odustane od iste, smatrati će se da je povukao / povukla prijavu na Javni natječaj.

 

  1. PRAVNI I DRUGI IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA TESTIRANJE

 

  1. Poznavanje općeg zakonodavstva Republike Hrvatske i osnova lokalne i područne (regionalne) samouprave:

 

  1. Ustav Republike Hrvatske (NN 56/90, 135/97, 8/98,  113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01, 76/10, 85/10, 05/14)
  2. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20)
  3. Zakon o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (NN 127/17, 138/20)
  4. Zakon o općem upravnom postupku (NN 47/09, 110/21)
  5. Zakon o upravnim sporovima (NN 20/10, 143/12, 152/14, 94/16, 29/17, 110/21)
  6. Zakon o komunalnom gospodarstvu (NN 368/18, 110/18, 32/20)
  7. Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08, 61/11, 04/18, 112/19)
  8. Ovršni zakon (NN 112/12, 25/13, 93/14, 55/16, 73/17, 131/20)
  9. Zakon o provedbi ovrhe na novčanim sredstvima (NN 68/18, 02/20, 46/20, 47/20)
  10. Zakon o parničnom postupku (NN 53/91, 91/92, 58/93, 112/99, 88/01, 117/03, 88/05, 02/07, 84/08, 123/08, 57/11, 148/11, 25/13, 89/14, 70/19)
  11. Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (NN 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14)
  12. Zakon o lokalnim izborima (NN 144/12, 121/16, 98/19, 42/20, 144/20, 37/21)
  13. Zakon o izborima zastupnika u Hrvatski sabor (NN 116/99, 109/00, 53/03, 69/03, 167/03, 44/06, 19/07, 20/09, 145/10, 24/11, 93/11, 120/11, 19/15, 104/15, 98/19)
  14. Zakon o najmu stanova (NN 91/96, 48/98, 66/98, 22/06, 68/18, 105/20)
  15. Zakon o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18)
  16. Zakon o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara (NN 69/99, 151/03, 157/03, 100/04, 87/09, 88/10, 61/11, 25/12, 136/12, 157/13, 152/14 , 98/15, 44/17, 90/18, 32/20, 62/20, 117/21)
  17. Opći porezni zakon (NN 115/16, 106/18, 121/19, 32/20, 42/20)
  18. Stečajni zakon (NN 71/15, 104/17, 36/22)
  19. Zakon o ustanovama (NN 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19)
  20. Zakon o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21)

 

 

  1. PRAVILA TESTIRANJA

 

Za vrijeme pisanog testiranja kandidatima / kandidatkinjama nije dopušteno:

– koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama,

– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,

– napuštati prostoriju u kojoj se provodi provjera,

– razgovarati s ostalim kandidatima / kandidatkinjama ili na drugi način remetiti mir i red.

 

Ukoliko se kandidat / kandidatkinja ponaša neprimjereno i/ili prekrši neko od prethodno opisanih pravila, biti će zamoljen / zamoljena da se udalji sa testiranja, a njegov / njezin rezultat i rad Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja neće bodovati.

 

Pisani test se sastoji od ukupno 20 pitanja, a maksimalan broj bodova koji kandidati /

kandidatkinje mogu ostvariti je 10 bodova. Smatra se da su kandidati / kandidatkinje položili pisani test ako su ostvarili najmanje ili više od 50 % bodova na provedenom testiranju.

 

Sa kandidatima / kandidatkinjama koji na pisanom testiranju ostvare najmanje ili više

od 50 % ukupnog mogućeg broja bodova, Povjerenstvo za provedbu Javnog natječaja provesti će intervju. Povjerenstvo kroz intervju s kandidatima / kandidatkinjama utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata / kandidatkinja za rad na radnom mjestu za koje je podnio prijavu.

Intervju se boduje na način kao i pisano testiranje, tj. svakom kandidatu / kandidatkinji se dodjeljuje određeni broj bodova od 1 do 10.

Kandidati / kandidatkinje koji su pristupili prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

Nakon provedenog postupka prethodne provjere znanja i sposobnosti, Povjerenstvo

za provedbu javnog natječaja utvrđuje rang listu kandidata / kandidatkinja prema ukupnom broju bodova ostvarenog na pisanom testiranju i intervjuu.

 

III. MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA TESTIRANJA

Mjesto i vrijeme održavanja testiranja biti će objavljeno na web stranici Grada Malog Lošinja www.mali-losinj.hr, te na oglasnoj ploči gradske uprave, Riva lošinjskih kapetana 7, prizemlje, najmanje 5 dana prije testiranja.

 

 

 

Predsjednik Povjerenstva za provedbu javnog natječaja

za imenovanje pročelnika/ce Jedinstvenog upravnog odjela

Andrea Molnar Živković, mag.iur. v.r.

 

 

 

 

 

KLASA: 112-06/22-01/02

URBROJ: 2213/01-01-22-3

Mali Lošinj, 10. lipnja 2022. godine

 

OPIS POSLOVA I PODACI O PLAĆI

za kandidate/kandidatkinje koji podnose prijavu na

JAVNI NATJEČAJ

za imenovanje pročelnika/ce Jedinstvenog upravnog odjela na neodređeno vrijeme

na radno mjesto:

 

Pročelnik/ca: 1 izvršitelj/izvršiteljica

 

  1. OPIS POSLOVA:

-rukovodi, organizira i koordinira rad Jedinstvenog upravnog odjela (dalje:JUO) u skladu sa Zakonom i drugim propisima;

– raspoređuje, dodjeljuje predmete nadležnom  službeniku, odnosno odsjeku u Jedinstvenom upravnom odjelu,

– brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju, odlučuje o prijmu u službu i prestanku službe, rasporedu na radno mjesto te o drugim pravima i obvezama iz rada i po osnovi rada službenika i namještenika JUO;

-poslovi vezani oko koordinacije i sudjelovanja Grada Malog Lošinja (dalje:Grad) u sudskim, upravnim i drugim na zakonu utemeljenim postupcima;

-pruža pravnu i stručnu pomoć kod izrade statuta i drugih općih akata Grada, odnosno određuje službenika koji će kod određenih akata pružati stručnu pomoć;

-pruža pravnu pomoć samo u najsloženijim upravnim i neupravnim predmetima iz djelokruga JUO;

– nadzire poduzimanje aktivnosti u svezi najma stanova i radi prisilne naplate najamnine, te održavanja stambenog fonda Grada;

– nadzire poduzimanje aktivnosti u svezi zakupa poslovnih prostora i  radi prisilne naplate zakupnine, kao i održavanja poslovnog prostora, te izgradnje novog poslovnog prostora,

– poslovi vezani u svezi komunalne naknade, komunalnog doprinosa i spomeničke rente radi prisilne naplate,

– poslovi vezani oko ugovaranja zakupa javnih površina u vlasništvu Grada i radi njezine prisilne naplate;

– nadzire razrez i naplatu poreznih prihoda i drugih javnih davanja čije je utvrđivanje i/ili naplata prema posebnim propisima u nadležnosti Grada;

– nadzire poduzimanje aktivnosti u svezi brige o djeci, odgoja i osnovnog obrazovanja, socijalne skrbi, primarne zdravstvene zaštite, kulture, tjelesne kulture i športa, zaštite potrošača, zaštite kulturne baštine;

– nadzire poslove u svezi gospodarenja objektima sporta i tehničke kulture putem ugovaranja zakupa, najma, pripreme, ugovaranja i nadzora na održavanju objekata, investicijskog održavanja objekata i njihovoj izgradnji, te zaključivanje ugovora o načinu korištenja objekata od značaja za Grad;

-nadzire poslove zaštite mladih i poslovi vezani uz pomoć starijim osobama te suradnja sa njihovim udrugama;

-nadzire poslove zaštite, pomoći i brige o braniteljima i stradalnicima Domovinskog rata, te suradnja sa braniteljskim udrugama;

-nadzire poslove oko unaprjeđenja lokalne samouprave, suradnja s mjesnim odborima, te drugi poslovi vezani uz neposredno sudjelovanje građana u odlučivanju o lokalnim poslovima od neposrednog i svakodnevnog utjecaja na njihov život i rad;

– poslovi državne uprave prenijeti na Grad;

– obavlja  i druge  poslove po nalogu gradonačelnika  kao  i poslove  utvrđene posebnim zakonima, Statutom ili općim aktima Grada.

 

  1. PODACI O PLAĆI:

Plaća je utvrđena Odlukom o koeficijentima za obračun plaća službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Malog Lošinja (Sl. n. PGŽ 33/20)

Osnovnu plaću službenika raspoređenog na radno mjesto Pročelnik/ca Jedinstvenog upravnog odjela čini umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta koji iznosi 4,20 i osnovice za obračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža.

Osnovica za obračun plaće službenika i namještenika u Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Malog Lošinja utvrđena je Odlukom Gradonačelnika KLASA: 120-01/18- 01/01, URBROJ: 2213/01-01-18-01 od 13. travnja 2018. godine i iznosi 3.000,00 kn bruto.

 

 

 

KLASA: 112-06/22-01/02

URBROJ: 2213/01-01-22-4

Mali Lošinj, 13. lipnja 2022. godine

 

 

GRADONAČELNICA

            Ana Kučić,mag.oec.  v.r.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

            GRAD MALI LOŠINJ

Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

 

 

KLASA: 112-06/22-01/02

URBROJ: 2213/01-01-22-5

Mali Lošinj, 10. lipnja 2022. godina

 

Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za imenovanje pročelnika/ce Jedinstvenog upravnog odjela Grada Malog Lošinja na neodređeno vrijeme na radno mjesto: Pročelnik/ca: 1 izvršitelj/ica, temeljem članka 20. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19), objavljuje sljedeću

 

O B A V I J E S T

o vremenu održavanja prethodne provjere

 znanja i sposobnosti kandidata / kandidatkinja

 

     Pisano testiranje održati će se 30. lipnja 2022. godine, na adresi Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7, I kat, vijećnica Grada Malog Lošinja, s početkom u 10,00 sati.

 

Pisano testiranje i intervju provodi se u cilju prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata / kandidatkinja koji / koje ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja za imenovanje pročelnika/ce Jedinstvenog upravnog odjela Grada Malog Lošinja na neodređeno vrijeme na radno mjesto: Pročelnik/ca: 1 izvršitelj/ica, objavljenog 8. lipnja 2022. godine u Narodnim novinama br. 65/2022, na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, na oglasnoj ploči i web stranici Grada Malog Lošinja www.mali-losinj.hr .

Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati / kandidatkinje koji / koje ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i koji dobiju poziv za testiranje. Za kandidata / kandidatkinju koji / koja ne pristupi pisanom testiranju i/ili intervjuu, smatrati će se da je povukao / povukla prijavu na predmetni natječaj.

Kandidati / kandidatkinje će o rezultatima pisanog testiranja biti obaviješteni istoga dana.

Intervju s kandidatima / kandidatkinjama koje na pisanom testiranju ostvare najmanje ili više od 50% ukupnog broja bodova održati će se isti dan 30. lipnja 2022. godine s početkom u 12,00 sati, na adresi Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7, I kat, vijećnica Grada Malog Lošinja.

Upute i obavijesti kandidatima / kandidatkinjama, te pravila i postupak prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, objavljene su na web – stranici Grada Malog Lošinja: www.mali-losinj.hr.

 

Napomena: Po dolasku na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti, od kandidata/ kandidatkinja će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.

 

 

                                                                                               Grad Mali Lošinj

                                                                       Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja

                                                           Andrea Molnar Živković, mag.iur. v.r.

Nedavno objavljeno

SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU – PROGRAM MJERA POTPORA POLJOPRIVREDI

  • 23.06.2022.
  • Savjetovanja sa javnošću
  • više

SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU – PROGRAM MJERA POTICANJA PODUZETNIŠTVA

  • 23.06.2022.
  • Savjetovanja sa javnošću
  • više

Javna rasprava o nacrtu Plana razvoja širokopojasne infrastrukture u projektnom...

  • 21.06.2022.
  • Javni pozivi
  • više

POTPISAN UGOVOR VRIJEDAN 129 MILIJUNA KUNA ZA IZVOĐENJE RADOVA NA...

  • 10.06.2022.
  • više

Zanimaju vas

  • Financijske potpore i stipendije
  • Nagrade i priznanja
  • Mjesta
  • Manifestacije
  • Znamenitosti
  • Javna nabava
  • Obavijesti iz Grada
  • Obavijesti iz drugih institucija
  • Obavijesti iz fondova EU
  • Prostorni planovi usvojeni
  • Prostorni planovi u postupku donošenja
  • Prodaja i zakup
  • Potpore za poduzetnike
  • Javni pozivi
  • Savjetovanja sa javnošću
  • Događanja
  • Natječaji
  • Vijesti
  • Prostorni planovi
  • Sjednice gradskog vijeća
Grad mali lošinj

© 2022 sva prava pridržana

Parabureau