
Na temelju članka 47. Statuta Grada Malog Lošinja (Službene novine Primorsko – goranske županije, broj 26/09, 32/09, 10/13, 24/17 – pročišć.tekst, 9/18, 9/21), gradonačelnica Ana Kučić, mag.oec., objavljuje
JAVNI POZIV
za dostavu ponuda za zakup sajamskih kućica za pružanje ugostiteljskih usluga u adventskom razdoblju na Trgu Republike Hrvatske u Malom Lošinju u 2021. godini
Grad Mali Lošinj poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe da dostave ponude za zakup sajamskih kućica za pružanje ugostiteljskih usluga u adventskom razdoblju na Trgu Republike Hrvatske u Malom Lošinju u 2021. godini.
Grad Mali Lošinj daje na korištenje javnu površinu i pet (5) sajamskih drvenih kućica dimenzija 1,8 m x 2,6 m u razdoblju od 10. prosinca 2021. do 01. siječnja 2022. godine.
Plan rasporeda sajamskih kućica po brojevima određen je grafičkim prikazom koji je sastavni dio ovog Javnog poziva.
Početna visina poreza na korištenje javnih površina za postavljanje sajamske kućice za ugostiteljstvo za vrijeme adventskog razdoblja (10.12.2021. – 01.01.2022.) (u daljnjem tekstu: početna cijena) iznosi 2.100,00 kn.
Početna cijena obuhvaća korištenje javne površine, korištenje sajamske kućice, priključak električne energije i utrošak električne energije.
Ponuda mora sadržavati:
1. | Pravilno ispunjen obrazac ponude (Prilog 1.) koji sadrži:
1. Naziv/ime i prezime ponuditelja (adresa sjedišta/prebivališta, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail, IBAN i naziv banke; 2. Broj sajamske kućice za koju se ponuda podnosi; 3. Ponuđeni iznos u kunama za sajamsku kućicu; 4. Detaljan opis ponude u sajamskoj kućici. |
2. | Za pravne osobe: presliku rješenja o upisu u sudski registar iz koje je vidljiva djelatnost
Za obrtnike: presliku izvatka iz obrtnog registra, obrtnice ili rješenja o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati) Za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: presliku rješenja o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava Za slobodna zanimanja: presliku rješenja o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela |
3. | Dokaz o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana |
4. | Dokaz o uplati jamčevine (20% početne cijene: 420,00 kn), na žiro račun Grada Malog Lošinja:
IBAN HR5624020061825200005 (Erste&Steiermarkische Bank d.d.) Model: HR68 Poziv na broj: 1740 – OIB ponuditelja |
5. | Potpisanu izjavu kojom se prihvaćaju svi uvjeti iz ovog Javnog poziva (Prilog 2.) |
Ponuditelji moraju imati podmirena sva dospjela dugovanja prema Gradu Malom Lošinju do dana podnošenja ponude jer se u protivnom ponude neće razmatrati.
Ponuditelj može dostaviti ponude za najviše dvije sajamske kućice (zasebno), ali može ostvariti pravo zakupa samo jedne (1) sajamske kućice. U slučaju da su dva ponuditelja istakla ponudu za istu kućicu, prednost ima ponuditelj koji je ponudio veću cijenu.
Ponuditelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj dvostrukoj omotnici.
Na vanjskoj omotnici treba naznačiti adresu:
Grad Mali Lošinj
Riva lošinjskih kapetana 7
51550 Mali Lošinj
„Ponuda za zakup sajamske kućice broj: (upisati broj)“
Na unutarnjoj omotnici mora biti naznačeno ime i adresa ponuditelja, tako da se ponuda može neotvorena vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda ili ako s prve kuverte ne bude razumljivo za koju kućicu se ponuda podnosi.
Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Grada Malog Lošinja do 07. prosinca 2021. godine u 13:00 sati, bez obzira na način dostave.
Ponude zaprimljene nakon navedenog roka i s nepotpunom dokumentacijom neće se razmatrati.
Pristigle ponude otvarat će Povjerenstvo za davanje na korištenje javne površine (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) dana 07. prosinca 2021. godine s početkom u 13:30 sati.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude uz najviši ponuđeni iznos je i sadržaj ponude koja mora biti vezana uz božićno – novogodišnje blagdane.
Prigodna ugostiteljska ponuda podrazumijeva tradicionalne proizvode tematski i sadržajno vezane uz božićno-novogodišnje blagdane (kao npr. kuhano vino, kuhani gin, razne vrste čajeva, likeri, fritule i druge vrste uštipaka, palačinke i druge slastice, razne vrste kobasica, topli sendviči, hamburgeri i ostala jednostavna jela).
U slučaju da ponuditelj ne uspije s ponudom za sajamsku kućicu za koju je podnio ponudu Povjerenstvo mu može ponuditi drugu sajamsku kućicu, ukoliko istu ima na raspolaganju, a po istoj ponuđenoj cijeni.
Na temelju zapisnika i prijedloga Povjerenstva gradonačelnica Grada Malog Lošinja donosi Odluku o izboru najpovoljnijih ponuditelja koja će se objaviti na web stranici i oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja dana 07. prosinca 2021. godine te će izabrani ponuditelji biti obaviješteni i telefonskim putem.
Grad Mali Lošinj nije dužan davati posebna obrazloženja zbog izbora ponuditelja i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Grad Mali Lošinj će sa svakim odabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor do 10. prosinca 2021. godine.
Izabrani ponuditelj je dužan nakon sklapanja Ugovora ponuđeni iznos uplatiti u dvije jednake rate i to:
- ratu do 20. prosinca 2021. godine,
- ratu do 27. prosinca 2021. godine.
Uplaćena jamčevina uračunat će se u 1. ratu.
Ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena ili ponuditelj odustane od iste do kraja isteka roka za predaju ponude, uplaćena jamčevina se vraća na njegov IBAN naveden u ponudi.
Radno vrijeme sajamskih kućica za pružanje ugostiteljskih usluga je od 09:00 do 00:00 svakog dana u razdoblju od 10.12.2021. do 01.01.2022.
Zakupnicima se daje mogućnost zatvaranja sajamskih kućica u vremenu od 13:00 do 17:00 sati, osim 24. prosinca i 31. prosinca.
Zakupnik sajamske kućice dužan je poštivati gore navedeno radno vrijeme.
Navedeno radno vrijeme se može mijenjati sukladno Odlukama Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.
Svako nepoštivanje radnog vremena daje zakupodavcu pravo jednostrano ukinuti Ugovor, uz zadržavanje uplaćenog iznosa.
Zakupnici su dužni na pročelje sajamske kućice vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a i dr. pod kojim posluju te o svom trošku prigodno ukrasiti sajamske kućice blagdanskim ukrasima.
Djelatnici sajamskih kućica za vrijeme radnog vremena moraju biti prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape Djeda Božićnjaka, pregače s prigodnim ukrasima i slično).
Zakupnik je obvezan posluživati hranu i piće u nepovratnoj ambalaži (po mogućnosti ne plastičnoj).
Neposredno ispred sajamske kućice zakupnik može postaviti najviše 4 visoka barska stola, najvećeg promjera 60 cm i 4 visoke barske stolice po svakom stolu uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.
Zakupniku je zabranjeno postavljanje i korištenje zvučnika jer će se prigodna glazba reproducirati s bine.
Zakupniku je zabranjeno koristiti otvorenu površinu za šankove.
Zakupnici su dužni svoju djelatnost uskladiti sa pozitivnim zakonskim propisima RH, te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika sajamske kućice Grad Mali Lošinj ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
Odredbe za obavljanje djelatnosti izvan ugostiteljskog objekta propisane su Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti (Narodne novine, broj 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20, 42/20).
Zakupnik je dužan održavati red i čistoću u djelokrugu svoje sajamske kućice i sav otpad nastao obavljanjem djelatnosti u sajamskoj kućici odlagati na način propisan zakonom (naročito otpadno ulje).
Nije dozvoljeno davanje sajamske kućice u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
Zakupnik je dužan predati sajamsku kućicu zakupodavcu do 05. siječnja 2022. godine u stanju u kakvom ju je zaprimio.
Zakupnik je odgovoran za svu štetu koja nastane na sajamskoj kućici te na istoj ne smije raditi nikakve preinake bez odobrenja zakupodavca.
Gradonačelnica:
Ana Kučić, mag.oec.,v.r.
Grafički prikaz rasporeda sajamskih kućica
Odluka o umanjenju početne visine poreza
Odluka o izboru najpovoljnijih ponuditelja