Na temelju Zaključka gradonačelnice (KLASA: 620-01/21-01/08, UR.BROJ: 2213/01-01-21-2, od dana 17. kolovoza 2021.g.), a u svezi s člankom 2. Pravilnika o korištenju sportske dvorane Grada Mali Lošinj (KLASA: 620-01/16-01/03; UR.BROJ: 2213/01-01-16-1, od dana 04. veljače 2016.g.), Grad Mali Lošinj dana 18. kolovoza 2021. godine raspisuje
J A V N I P O Z I V
za korištenje Gradske sportske dvorane
Grada Mali Lošinj u 2021./2022. godini
Objavljuju se uvjeti i rok za podnošenje prijedloga za korištenje sportske dvorane Grada Malog Lošinja za 2021./2022. godinu:
I.
- Javni poziv se upućuje u svrhu ustupanja na korištenje uz naknadu prostora Gradske sportske dvorane Grada Mali Lošinj, Omladinska 10, 51550 Mali Lošinj.
- Rok za podnošenje zahtjeva za korištenje Gradske sportske dvorane je najkasnije do 30. kolovoza 2021.g.
- Zahtjev se podnosi pismenim putem na za to previđenom obrascu.
II.
Zahtjev za korištenjem Gradske sportske dvorane uz naknadu mogu podnijeti treće fizičke ili pravne osobe u svrhu bavljenja tjelesnom i zdravstvenom kulturom, rekreacijom i sportovima koji su predviđeni u dvorani (košarka, rukomet, odbojka, mali nogomet, stolni tenis, gimnastika, atletika, borilački sportovi i slično). Sportski klubovi trebaju biti učlanjeni u Zajednicu sportova Grada Malog Lošinja kako bi se mogli prijaviti na ovaj Javni poziv.
III.
Zahtjev se preuzima s mrežnih stranica Grada Mali Lošinj ili u prostorijama Grada, I. kat, adresa: Riva lošinjskih kapetana 7, 51550 Mali Lošinj. Zahtjevi se popunjavaju putem računala, potpisuju, ovjeravaju te se dostavljaju u zatvorenim omotnicama na adresu: Grad Mali Lošinj, Jedinstveni upravni odjel, Riva lošinjskih kapetana 7, 51550 Mali Lošinj s naznakom “Javni poziv za korištenje gradske sportske dvorane”. Zahtjev se dostavlja osobno u prijemnu kancelariju Grada ili putem pošte.
IV.
Nakon provedenog natječaja, prikupljanja i analize zahtjeva biti će definiran i objavljen raspored korištenja Gradske sportske dvorane, slijedom čega će se sklopiti Ugovori o zakupu između korisnika i Grada Malog Lošinja u kojem će biti navedeni vremenski period na koji se Ugovor za korištenje sportske dvorane sklapa.
Cijena zakupa propisana je važećom Odlukom o cijenama prostora i opreme u sportskoj dvorani (KLASA: 620-01/16-01/03; UR.BROJ: 2213/01-01-16-2, od 04. veljače 2016.g.).
V.
Kod određivanja termina prednost će imati klubovi i udruge s područja Grada Malog Lošinja koji: nemaju vlastite prostorije, gradsku sportsku dvoranu planiraju koristiti tijekom čitave natjecateljske sezone, okupljaju djecu i mlade, klubovi dvoranskih sportova te već dugogodišnji korisnici sportske dvorane.
Raspored korištenja Gradske sportske dvorane, po potrebi, donosi se u suradnji sa Zajednicom sportova Grada Malog Lošinja.
VI.
Nepravovremeni prijedlozi neće se uzeti u razmatranje, a klubovi i udruge koji u navedenom roku ne podnesu zahtjev za ponovno korištenje Gradske sportske dvorane gube pravo na njezino korištenje.
VII.
Svi budući korisnici dvorane dužni su se pridržavati kućnog reda izvješenog na oglasnoj ploči dvorane.
VIII.
Po donošenju, raspored korištenja Gradske sportske dvorane, biti će izvješen na oglasnoj ploči dvorane odnosno objavljen na internetskim stranicama Grada Mali Lošinj.
KLASA: 620-01/21-01/08
UR.BROJ: 2213/01-01-21-3
Mali Lošinj, 18. kolovoza 2021.g.
GRADONAČELNICA
Ana Kučić, mag.oec.
DOSTAVITI:
- Mrežne stranice Grada Mali Lošinj
- Oglasna ploča Grada Mali Lošinj
- Pismohrana
Zahtjev za korištenje gradske sportske dvorane u 2021. i 2022. godini