Na temelju članka 12. stavak 5. i 6. Programa mjera poticanja poduzetništva na području Grada Malog Lošinja za razdoblje 2018. – 2020. god. (Službene novine PGŽ br. 35/18), gradonačelnica Grada Malog Lošinja objavljuje
J A V N I P O Z I V
za podnošenje zahtjeva za dodjelu bespovratnih potpora za mjeru 3. –
“Potpore za financiranje pripreme i kandidiranje EU projekata”
1) PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet ovog Javnog poziva je dodjela bespovratnih potpora za provedbu mjere 3. – “Potpore za financiranje pripreme i kandidiranje EU projekata” iz Programa mjera poticanja poduzetništva na području Grada Malog Lošinja za razdoblje 2018. – 2020. god., s ciljem poticanja korištenja sredstava iz EU fondova za projekte koji promiču gospodarski razvoj na području Grada Malog Lošinja.
2)KORISNICI MJERA:
Korisnici mjera iz ovog Javnog poziva mogu biti subjekti malog gospodarstva utvrđeni Zakonom o poticanju razvoja malog gospodarstva („Narodne novine RH“, br. 29/02, 63/07, 53/12, 56/13 i 121/16) koji imaju registrirano sjedište na području Grada Malog Lošinja, izuzev trgovačkih društava kojima je Grad Mali Lošinj osnivač ili ima vlasnički udio u temeljnom kapitalu.
Projekt za čiju provedbu se traži potpora mora se provoditi na području Grada Malog Lošinja.
Pravo na potporu ne može ostvariti pravna ili fizička osoba koja prema Gradu Malom Lošinju ima dospjelih, a nepodmirenih obveza i obveza po osnovi javnih davanja, privredni subjekti nad kojima je otvoren stečajni postupak ili predstečajna nagodba, te privredni subjekti koji se nalaze u postupku likvidacije.
Pravo na potporu ne može ostvariti fizička osoba koja je zaposlenik Grada Malog Lošinja ili član Povjerenstva za dodjelu potpora, niti osoba koja živi u zajedničkom kućanstvu sa zaposlenikom Grada Malog Lošinja ili članom Povjerenstva. Isto pravilo primjenjuje se i na vlasnika, odnosno direktora pravne osobe.
Podnositelj zahtjeva nema pravo na potporu ukoliko je za istu namjenu primio potporu iz drugih izvora.
Korisnik potpore mora imati najmanje jednog (1) zaposlenog na neodređeno vrijeme (vlasnik/ca ili jedan zaposlenik).
Korisnik potpore koji je u sustavu PDV-a ne ostvaruje pravo na PDV kao prihvatljiv trošak.
3) NAMJENA I IZNOS SREDSTAVA POTICAJA:
Financijska sredstva za mjeru 3. – “Potpore za financiranje pripreme i kandidiranje EU projekata” mogu se dodijeliti za:
- Troškove izrade poslovnog plana/investicijske studije
- Troškove izrade elaborata zaštite okoliša
- Troškove izrade projektno-tehničke dokumentacije (arhitektonski elaborati, tehnološki projekti, geodetski elaborati, procjene opasnosti i sl.)
- Troškove konzultantskih usluga za pripremu natječajne dokumentacije.
Korisnik može ostvariti potporu samo za jedan projekt koji mora biti kandidiran tijekom 2020. godine, a račun za izvršene usluge mora biti izdan najkasnije do 31. prosinca 2020. godine.
Naknada troškova isplaćuje se po odobrenom zahtjevu temeljem računa ili predračuna, i to jednokratno u visini 50% prihvatljivih troškova, a maksimalno 5.000,00 kn po korisniku.
Ako se sjedište poduzetnika nalazi na nekom od malih otoka na području Grada Malog Lošinja (Ilovik, Susak, Male i Velike Srakane i Unije) potpora može iznositi 70% prihvatljivih troškova, a najviše ukupno 7.000,00 kn.
Korisnici koji ostvare potporu iz ove mjere moraju poslovati najmanje godinu dana od dana dodjele potpore, u protivnom, cjelokupan iznos potpore mora biti vraćen na račun Grada Malog Lošinja.
4) POTREBNA DOKUMENTACIJA
Podnositelji zahtjeva za dodjelu bespovratne potpore obvezno dostavljaju sljedeću dokumentaciju:
- Dokumentacija koju dostavljaju svi podnositelji zahtjeva
- ispunjeni obrazac zahtjeva,
- preslika osobne iskaznice za podnositelja zahtjeva
- izvadak iz odgovarajućeg registra s popisom registriranih djelatnosti (obrtni registar, registar trgovačkog suda)
- obavijest Državnog zavoda za statistiku o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u 2007 (trgovačka društva)
- preslika obrtnice (obrti),
- potvrda porezne uprave o nepostojanju duga prema državi, ne starija od 30 dana,
- potvrda Grada Malog Lošinja o nepostojanju duga, ne starija od 30 dana
- ispunjena Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
- bilanca i Račun dobiti i gubitka za prethodnu godinu ili preslika ovjerene Prijave poreza na dohodak za prethodnu godinu, odnosno obrazac PO-SD za paušaliste
- preslika JOPPD obrasca za mjesec studeni 2020. god.
- preslika žiro-računa s odgovarajućim IBAN-om
- Dokumentacija koja se dostavlja ovisno o vrsti poticaja
- računi, predračuni ili ponude (uz račune, ponude i predračune koji nisu na hrvatskom jeziku, dostavlja se obrazloženje i kratki opis opreme ili usluge na koju se odnosi račun, predračun ili ponuda).
- opis projekta
- dokaz o prijavi projekta
Po potrebi, Odsjek za turizam, gospodarstvo i poljoprivredu može zatražiti dodatnu dokumentaciju i obrazloženje.
5) UGOVOR O DODJELI SREDSTAVA:
Dopuštenost poticaja/potpora male vrijednosti sukladno odredbama propisa o potporama male vrijednosti ocjenjuje Povjerenstvo koje osniva Gradonačelnik Grada Malog Lošinja.
Na prijedlog Povjerenstva, sa korisnicima poticaja koji udovoljavaju uvjetima Programa i pod uvjetom da postoje raspoloživa sredstva, Gradonačelnik zaključuje ugovor o dodjeli poticaja.
6) OBVEZE KORISNIKA SREDSTAVA:
Korisnici bespovratnih potpora Grada iz ovog Javnog poziva dužni su podnijeti Izvješće o namjenski utrošenim sredstvima do 15. ožujka 2021. godine.
7) NAČIN I ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA:
Obrazac zahtjeva za dodjelu bespovratnih potpora i popis dokumentacije koju treba priložiti uz zahtjev podnositelji mogu preuzeti na web stranici Grada Malog Lošinja www.mali-losinj.hr.
Zahtjevi se podnose isključivo putem maila na mail adresu: mirta.lozancic@mali-losinj.hr
U predmetu maila molimo naznačiti da se radi o Zahtjevu za dodjelu potpora za mjeru “Potpore za
financiranje pripreme i kandidiranje EU projekata”
.
Rok za podnošenje zahtjeva: najkasnije do 29. prosinca 2020. godine u 15 h.
Zahtjevi se rješavaju prema redoslijedu zaprimanja. Nepotpuni zahtjevi neće se razmatrati.
KLASA: 402-01/20-01/109
URBROJ: 2213/01-01-20-3
Mali Lošinj, 18. prosinca 2020. godine
GRADONAČELNICA:
Ana Kučić, mag.oec.
Popis dokumentacije – Mjera 3. (1)