NAZIV AKTA/TEME
SAVJETOVANJA |
ODLUKA o izmjenama i dopunama Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja |
RAZDOBLJE TRAJANJA SAVJETOVANJA | Početak savjetovanja je dana 02.07.2020. godine.
Završetak savjetovanja s javnošću je dana 16.07.2020. godine, a zainteresirani svoje prijedloge, ideje i sugestije koji se odnose na prijedlog ove Odluke mogu poslati poštom ili na e-mail adresu: martina.krajina@mali-losinj.hr |
JAVNO SAVJETOVANJE
PRIJEDLOG ODLUKE
O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O DAVANJU U ZAKUP
POSLOVNOG PROSTORA U VLASNIŠTVU
GRADA MALOG LOŠINJA
Odlukom o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja (Sl.n.PGŽ, br. 12/12, 43/12, 10/13, 37/13, 39/14,16/15, 23/15, 7/16, 16/16, 7/19 i 10/20), (dalje u tekstu: Odluka) Grad Mali Lošinj uređuje zasnivanje i prestanak zakupa poslovnog prostora te međusobna prava i obveze zakupodavca i zakupnika poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja (u daljnjem tekstu: Grad), kojim neposredno upravlja Jedinstveni upravni odjel Grada Malog Lošinja (u daljnjem tekstu: Jedinstveni upravni odjel)“.
U članak 35. stavak 1. točka 5. brišu se riječi :“objekti primarne zdravstvene zaštite“ te se dodaje stavak 5. koji glasi: „Iznimno od stavka 1. ovog članka za poslovne prostore namijenjene objektima primarne zdravstvene zaštite ne primjenjuje se izračun zakupnine, te početna zakupnina iznosi 1,00 kn mjesečno.“
Nadalje, u članak 38. iza stavka 12. dodaje se novi stavak 13. koji glasi: „(13) Po prestanku posebnih okolnosti prouzročenih epidemijom korona virusa COVID-19 obveze plaćanja mjesečne zakupnine mogu se umanjiti do 50 % na temelju Odluke gradonačelnika. “
Slijedom navedenog, predlaže se da Gradskom vijeću Grada Malog Lošinja, da usvoji predložene izmjene i dopune Odluke.
GRAD MALI LOŠINJ
Izmjena odluke o zakupu pp u vlasništvu GML_Javno savjetovanje_zv! (1)