Na temelju članka 47. Statuta Grada Malog Lošinja (Službene novine Primorsko – goranske županije, broj 26/09, 32/09, 10/13, 24/17 – pročišć.tekst, 9/18), Gradonačelnica Ana Kučić, mag.oec., objavljuje
JAVNI POZIV
za zakup sajamskih kućica za ugostiteljstvo za vrijeme Adventa 2019.
Grad Mali Lošinj poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe da podnesu ponude za zakup sajamskih kućica za ugostiteljsku djelatnost za sudjelovanje na manifestaciji „ADVENT 2019.“.
Manifestacija „ADVENT 2019.“ održat će se na lokaciji Trg Republike Hrvatske u Malom Lošinju u vremenu od 06. prosinca 2019. do 06. siječnja 2020. godine.
Radno vrijeme manifestacije „ADVENT 2019.“ je od 09:00 do 24:00 sata, dok je za Badnjak (24. prosinca 2019.), Studentski dan (27. prosinca 2019.) i doček Nove godine (31. prosinca 2019.) radno vrijeme od 09:00 do 03:00 sata narednog dana.
Zakupnik sajamske kućice mora poštivati navedeno radno vrijeme i raditi za vrijeme tog radnog vremena. Svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje sajamske kućice u radnom vremenu, daje organizatoru pravo jednostrano ukinuti Ugovor, uz zadržavanje uplaćenog iznosa zakupnine.
Organizator daje u zakup pet (5) sajamskih drvenih kućica dimenzija 1,8 m x 2,6 m, kao prigodno prodajno mjesto za djelatnost ugostiteljstva.
Prigodna ugostiteljska ponuda podrazumijeva nuđenje tradicionalnih proizvoda tematski i sadržajno vezanih uz božićno-novogodišnje blagdane, a osobito kuhano vino, razne vrste čajeva, prirodne domaće likere, fritule i druge vrste uštipaka, palačinke i druge slastice, razne vrste kobasica, tople sendviče i ostala jednostavna jela brze prehrane.
Početna cijena naknade za korištenje javne površine i kućice (vel. 2,6 m x 1,8 m) iznosi 3.500,00 kn za razdoblje 06.12.2019.g. do 06.01.2020.g.
U cijenu zakupa sajamske kućice uključen je priključak električne energije.
Neposredno ispred sajamske kućice za ugostiteljstvo zakupnik može postaviti najviše 4 visoka barska stola, najvećeg promjera 60 cm i 4 visoke barske stolice po svakom stolu.
Ukoliko se ukaže potreba za postavljanjem isključivo plinskih grijalica iste se mogu postaviti uz prethodnu suglasnost Organizatora.
Zakupniku je zabranjeno koristiti otvorenu površinu za šankove.
Zakupniku nije dopušteno na vanjskim površinama ispred sajamske kućice postavljati vlastite uređaje i opremu bez prethodne suglasnosti Organizatora.
Zakupniku nije dopušteno korištenje zvučnika za reproduciranje glazbe jer će se glazba reproducirati s jednog mjesta u okviru adventskog programa.
Plan rasporeda sajamskih kućica po brojevima određen je grafičkim prikazom koji je sastavni dio ovog Javnog poziva.
Pravo sudjelovanja u manifestaciji „ADVENT 2019.“ imaju pravne i fizičke osobe sa registriranom djelatnošću, s napomenom da ugostiteljske usluge pripremanja i usluživanja jela, pića i napitaka, pored ugostitelja i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, mogu pružati i pravne osobe, trgovci pojedinci i fizičke osobe – obrtnici koji nisu ugostitelji, uz obvezu isticanja i pridržavanja istaknutih cijena te izdavanja čitljivog i točnog računa za pruženu uslugu, sukladno odredbi članka 12. stavak 2. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (Narodne novine, broj 85/15, 121/16, 99/18, 25/19).
Ponuditelj može istaknuti ponude za najviše dvije sajamske kućice (zasebno), ali može ostvariti pravo zakupa samo jedne (1) sajamske kućice. U slučaju da su dva ponuditelja istakla ponudu za istu kućicu, prednost ima ponuditelj koji je ponudio veću cijenu.
Obrazac ponude može se preuzeti na web stranici Grada Malog Lošinja: www.mali.losinj.hr ili u Jedinstvenom upravnom odjelu.
Obrazac ponude sadrži:
- naziv/ime i prezime ponuditelja (adresa sjedišta/prebivališta, ime i prezime odgovorne osobe, telefon, e-mail, broj žiro računa (IBAN) i naziv banke,
- naznaku broja sajamske kućice za koju se ponuda podnosi,
- ponuđeni iznos zakupa u kunama za sajamsku kućicu,
- detaljni opis vrste ponude koja se nudi, asortiman robe, jela, pića, napitaka i drugih sadržaja.
Proizvodi i usluge u odnosu na koje je prihvaćena ponuda bitan su element Ugovora o zakupu sajamske kućice, pa ukoliko zakupnik bude nudio proizvod i usluge različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, Zakupodavac može raskinuti Ugovor o zakupu sajamske kućice uz zadržavanje uplaćenog iznosa te uz isključivanje Zakupnika iz predmetne manifestacije.
Uz obrazac ponude potrebno je priložiti:
- za pravne osobe: rješenje o upisu u sudski registar,
- za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu u obrtni registar (ponuda fizičke osobe obrtnika čiji obrt nije aktivan neće se razmatrati),
- za obiteljska poljoprivredna gospodarstva: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava,
- za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela
- uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana,
- upravnu pristojbu u visini 20,00 kn,
- dokaz o uplati jamčevine u visini početne cijene zakupa sajamske kućice za koju se natječe, na žiro račun Zakupodavca broj HR5624020061825200005 koji se vodi kod Erste&Steiermarkische Bank d.d., uz obveznu naznaku: model HR68, poziv na broj odobrenja: 1740 – OIB zakupnika,
- izjavu kojom prihvaćaju sve uvjete iz ovog Javnog poziva.
Ponuditelji moraju imati podmirena sva dospjela dugovanja prema Gradu Malom Lošinju do dana podnošenja ponude jer se u protivnom ponude neće razmatrati.
Za ponuditelje čija je ponuda prihvaćena iznos uplaćene jamčevine će se uračunati u zakupninu sajamske kućice. Preostali iznos ponuditelj je dužan uplatiti na dan sklapanja Ugovora.
Kriterij za izbor najpovoljnije ponude uz najviši ponuđeni iznos zakupnine je i sadržaj ponude koja mora biti sadržajno vezana uz božićno – novogodišnje blagdane.
U slučaju da ponuditelj ne uspije s ponudom za sajamsku kućicu za koju je podnio ponudu Organizator mu može ponuditi drugu sajamsku kućicu, ukoliko istu ima na raspolaganju, a po istoj ponuđenoj cijeni.
Grad Mali Lošinj nije dužan davati posebna obrazloženja zbog izbora ponuditelja i pri svemu ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Organizator će sa svakim odabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor o zakupu sajamske kućice.
Izabrani ponuditelji su dužni svoju djelatnost uskladiti sa pozitivnim zakonskim propisima RH, te poštivati propise o javnom redu i miru i komunalnom redu, polazeći od posebnosti ove manifestacije. U slučaju da inspekcijski ili neki drugi nadzor nadležnih tijela utvrdi nepravilnosti u poslovanju zakupnika sajamske kućice Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za isto.
Odabrani ponuditelji dužni su na pročelje sajamske kućice vidno istaknuti naziv tvrtke/obrta/udruge/OPG-a i dr. pod kojim posluju, te o svom trošku prigodno ukrasiti sajamske kućice blagdanskim ukrasima tijekom trajanja manifestacije „ADVENT 2019.“.
Djelatnici sajamskih kućica za vrijeme radnog vremena moraju biti prigodno odjeveni u duhu blagdana (kape Djeda Božićnjaka, pregače s prigodnim ukrasima i slično).
Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj dvostrukoj omotnici.
Na vanjskoj omotnici treba naznačiti adresu:
Grad Mali Lošinj
Riva lošinjskih kapetana 7
51550 Mali Lošinj
„Ponuda za javni poziv ADVENT 2019. – sajamska kućica broj: (upisati broj)“.
Na unutarnjoj omotnici mora biti naznačeno ime i adresa natjecatelja, tako da se ponuda može neotvorena vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda ili ako s prve kuverte ne bude razumljivo za koju kućicu se ponuda podnosi.
Ponude koje nisu potpune, pravovremene te koje ne udovoljavaju gore propisanim uvjetima neće se razmatrati.
Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Grada Malog Lošinja do 26. studenog 2019. godine u 12:00 sati, bez obzira na način dostave.
Lista s odabranim ponuditeljima objavit će se na web stranici Grada Malog Lošinja dana 27. studenog 2019. godine.
U slučaju da odabrani ponuditelj odustane od ponude nakon objave liste odabranih ponuditelja na web stranici Grada Malog Lošinja, Organizator zadržava uplaćenu jamčevinu, te može ponuditi sklapanje ugovora o zakupu sajamske kućice slijedećem rangiranom ponuditelju.
Ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena ili ponuditelj odustane od iste do kraja isteka roka za predaju ponude, uplaćena jamčevina se vraća na njegov žiro račun naveden u ponudi.
U slučaju da jedna ili više sajamskih kućica, nakon provedenog javnog poziva ostane slobodna Organizator zadržava pravo neposredne dodjele iste po pozivu ili zahtjevu uz ispunjenje gore propisanih uvjeta.
Zakupnik je dužan vratiti sajamsku kućicu po završetku manifestacije, a najkasnije do 08. siječnja 2020. godine osloboditi od osoba i stvari i predati Gradu Mali Lošinj u stanju u kakvom ju je zaprimio.
Zakupnik je odgovoran za svu štetu koja nastane na sajamskoj kućici te na istoj ne smije raditi nikakve preinake bez odobrenja Zakupodavca.
Zakupnik je dužan svakodnevno održavati čistoću sajamske kućice i okolni prostor.
Nije dozvoljeno davanje sajamske kućice u podzakup ili na korištenje trećim osobama.
KLASA: 944-05/19-01/121
UR.BROJ: 2213/01-01-19-3
Mali Lošinj, 15.studenog 2019.
Gradonačelnica:
Ana Kučić, mag.oec.,v.r.