Na osnovu Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora (“Narodne novine 125/11 i 64/15), Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja (“Službene novine PGŽ”12/12, 43/12, 43/12, 10/13, 37/13,39/14, 16/15, 7/16, 16/16), Odluke o visini jedinične zakupnine (“Službene novine PGŽ” 03/06) i Odluke Gradonačelnice od 24.08.2018. godine, objavljuje se:
N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnih prostora
1.Predmet natječaja je davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja i to:
Red. br. | Adresa poslovnog prostora | Površina u m2 | Namjena poslovnog prostora | Trajanje zakupa
godina |
Iznos početne zakupnine
|
Početak obavljanja djelatnosti | Garantni polog
|
1.2. | Riva lošinjskih kapetana 35, Mali Lošinj
|
18,36 | Uredski prostor | 10 | 11,25 €/m2 | 01.06.2018. | 206,55 € |
- Posebni uvjeti:
2.1. Poslovni prostor iz točke 1.1. ovog Natječaja daje se u zakup uređen u viđenom stanju.
- Svi natjecatelji dužni su položiti garantni polog u visini mjesečnog iznosa početne zakupnine naznačenog u zadnjoj koloni tabele iz natječaja, plativo u kn po tečaju 1€= 7,42 kn. Garantni polog se uplaćuje na žiro račun Grada Malog Lošinja br.:HR5624020061825200005, s pozivom na br. HR68- 7722-OIB, do krajnjeg roka za dostavu ponude. Odredbe ove točke se ne primjenjuju ako se na natječaj za zakup poslovnog prostora natječe ustanova u vlasništvu Grada Malog Lošinja.
- Kao instrument osiguranja plaćanja za pravovremeno plaćanje zakupnine i troškova i naknada iz ugovornog odnosa, natjecatelji su dužni dati ovjerenu izjavu da će najkasnije na dan potpisa ugovora o zakupu predati Gradu Malom Lošinju:
a)garanciju poslovne banke na iznos tromjesečne zakupnine koja mora biti popraćena pismom namjere poslovne banke da će u slučaju da natjecatelj bude izabran kao najpovoljniji natjecatelj istom dati neopozivu garanciju u visini tromjesečne zakupnine na rok od godine dana, a zakupnik je prilikom potpisa ugovora o zakupu obvezan dostaviti izjavu o produženju garancije prije isteka garancije, ili
b)da će platiti polog u visini jedne zakupnine unaprijed prije zaključenja ugovora o zakupu.
- Na iznose ugovorenih mjesečnih zakupnina, Grad Mali Lošinj će obračunavati porez na dodanu vrijednost po stopi od 25% jer temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine br. 73/13), Grad Mali Lošinj od 01. siječnja 2014. godine ulazi u sustav PDV-a te ga mora obračunavati na ugovoreni iznos mjesečne zakupnine za poslovne prostore za koje ima sklopljene ugovore o zakupu.
- Obveza zakupnika je udovoljiti uvjetima nadležnih ureda za obavljanje djelatnosti za koju se poslovni prostor daje u zakup.
7.Prijava na natječaj mora sadržavati:
- a) podatke o natjecatelju (obrtnicu, prebivalište,državljanstvo za fizičke osobe, ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra za pravne osobe, dokaz da osoba ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti iz natječaja, dokaz o statusu da osoba ima pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja, sve temeljem čl. 58. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“NN”174/04),
- b) iznos ponuđene zakupnine izražen u €/m2 mjesečno,
- c) dokaz o uplaćenom garantnom pologu po osnovi točke 3. ovog natječaja, te br. računa za povrat istog ukoliko ponuda ne bude prihvaćena,
- d) presliku osobne iskaznice za fizičke osobe,
- e) dokaz za zadovoljavanje uvjeta po točki 4. natječaja,
- f) ovjerenu izjavu kojom natjecatelj prihvaća opće uvjete zakupa propisane Odlukom o poslovnim prostorima u vlasništvu Grada Malog Lošinja i Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup, i obvezom uređenja prostora u svrhu ishođenja minimalno tehničkih uvjeta,
- g) dokaz o plaćenim obvezama za koje vodi evidenciju Porezna uprava,
- h) upravnu pristojbu od 20 kn,
- i) program rada (vrsta ponude, radno vrijeme, br. zaposlenih i sl.).
Sve navedene isprave moraju biti originali ili ovjerena preslika, osim pod d).
- Pisane ponude se dostavljaju poštom ili osobno u pisarnicu Grada Malog Lošinja, soba br. 9, Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj, u zatvorenoj dvostrukoj omotnici. Na vanjskoj omotnici treba naznačiti: PONUDA ZA NATJEČAJ-(naznaka adrese poslovnog prostora)- NE OTVARATI, a na unutarnjoj omotnici ime i adresa ponuditelja, tako da se ponuda može vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda.
Pisane ponude na ovaj Natječaj mogu se podnijeti u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave Obavijesti Natječaja u dnevnom tisku.
- Ako natjecatelj nije u mogućnosti osobno učestvovati na javnom natječaju, punomoćnik natjecatelja dužan je prije otvaranja ponuda Komisiji predati ovjerenu punomoć o zastupanju za predmetni javni natječaj.
- Javno otvaranje ponuda će se provesti dana 14. rujna (petak) 2018. godine u zgradi Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7, soba 7, s početkom u 10,00 sati.
- Neće se razmatrati ponude natjecatelja koji na dan zaključenja natječaja ima dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Gradu Malom Lošinju, Poreznoj upravi, HZZO i MIORH.
12.Neće se razmatrati nepotpune ponude niti one koje su zaprimljene nakon roka.
- Grad Mali Lošinj zadržava pravo ne odabira najpovoljnije ponude.
Napomena: Poslovni prostor može se pogledati i izvršiti uvid u zapisnik s utvrđenim elementima kvalitete i opremljenosti poslovnog prostora, u dogovoru s Pododsjekom za komunalni sustav Grada u vrijeme trajanja natječaja, u vremenu od 08:00 do 11:00 sati po prethodnoj najavi na broj telefona 231-149.
Grad Mali Lošinj
Gradonačelnica
KLASA: 372-01/18-01/15 Ana Kučić, mag.oec., v.r.
UR.BROJ: 2213/01-0
REPUBLIKA HRVATSKA
PRIMORSKO – GORANSKA ŽUPANIJA
GRAD MALI LOŠINJ
Gradonačelnik
KLASA: 372-01/18-01/15
UR.BROJ: 2213/01-01-18-
Mali Lošinj, 27.08.2018. godine
Na temelju Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja, te na temelju Odluke Gradonačelnice Grada Malog Lošinja, Grad Mali Lošinj objavljuje:
OBAVIJEST
O ISPRAVKU TEHNIČKE GREŠKE
U objavljenom Natječaju za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja na adresi Riva lošinjskih kapetana 35, Mali Lošinj, namjena: Uredski prostor, ispravlja se početak obavljanja djelatnosti te umjesto 01.06.2018. godine glasi 01.10.2018. godine.
Tekst Natječaja istaknut je na oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7, te na web stranicama Grada Malog Lošinja www.mali-losinj.hr
GRADONAČELNICA:
Ana Kučić, mag.oec., v.r.