Na temelju članka 35. stavka 2. i članka 391. stavka 2. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (“Narodne novine” broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 90/10, 143/12, 152/14), Odluke o kriterijima za davanje gradskih prostora na korištenje udrugama, i drugim neprofitnim organizacijama civilnog društva Grada Malog Lošinja (“Službene novine Primorsko-goranske županije Primorsko-goranske županije”, broj: 16/16) i Odluke Gradonačelnice od 06.07.2018. godine, objavljuje se:
JAVNI POZIV ZA DAVANJE NA KORIŠTENJE PROSTORA U VLASNIŠTVU
GRADA MALOG LOŠINJA UDRUGAMA I DRUGIM NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA CIVILNOG DRUŠTVA
Grad Mali Lošinj daje na korištenje prostor u svom vlasništvu i upravljanju na slijedećoj adresi:
– Susak 96A, Susak, k.č.br. 972, k.o. Susak, površina: 96,00 m2, s pripadajućom terasom od 90,00 m2
Javni poziv se raspisuje pod slijedećim uvjetima:
- određuje se rok korištenja od 5 godina od dana potpisivanja ugovora
- korisnik je dužan plaćati troškove održavanja i sve režijske troškove.
Uz prijavu na Javni poziv natjecatelji su dužni priložiti slijedeće podatke :
- Dokaz o registraciji
- Opis aktivnosti udruge ( broj članova udruge, broj aktivnih članova, područje djelovanja udruge, tko su korisnici usluga udruge, broj zaposlenih u udruzi ).
- Opis najvažnijih aktivnosti provedenih od osnutka udruge, te ostvarenih rezultata.
- Plan aktivnosti za 2018. godinu i naredno petogodišnje razdoblje.
- O izvorima financiranja.
- Postoji li suradnja sa drugim Udrugama (navesti s kojima i na kojim aktivnostima).
Prilikom dodjele prednost ostvaruju udruge:
- koje su u dosadašnjoj djelatnosti ostvarile značajne rezultate,
- ukoliko se djelatnost udruge zasniva na aktivnostima koje promiču tradiciju pomorstva i kulturu življenja u otočnoj sredini
- koje su ranije imali u korištenju prostor u vlasništvu Grada Malog Lošinja i koji su uredno izvršavali svoje obveze.
Pisane ponude se dostavljaju poštom ili osobno u pisarnicu Grada Malog Lošinja, soba br. 9, Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj, u zatvorenoj dvostrukoj omotnici. Na vanjskoj omotnici treba naznačiti: ZA DAVANJE GRADSKIH PROSTORA NA KORIŠTENJE UDRUGAMA-(naznaka adrese poslovnog prostora) – NE OTVARATI, a na unutarnjoj omotnici ime i adresa ponuditelja, tako da se ponuda može vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda.
Pisane ponude na ovaj Natječaj mogu se podnijeti u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave Obavijesti Natječaja u dnevnom tisku.
Molbe koje nisu podnesene na propisanom obrascu, koje su predane izvan roka ili su nepotpune, neće se razmatrati.
Ako natjecatelj nije u mogućnosti osobno učestvovati na javnom natječaju, punomoćnik natjecatelja dužan je prije otvaranja ponuda Komisiji predati ovjerenu punomoć o zastupanju za predmetni javni natječaj.
Javno otvaranje ponuda će se provesti dana 26. srpnja 2018. (četvrtak) godine u zgradi Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7, soba 7, s početkom u 10,00 sati.
Neće se razmatrati ponude natjecatelja koji na dan zaključenja natječaja ima dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Gradu Malom Lošinju, Poreznoj upravi, HZZO i MIORH.
Grad Mali Lošinj zadržava pravo ne odabira najpovoljnije ponude.
Napomena: Poslovni prostor može se pogledati i izvršiti uvid u zapisnik s utvrđenim elementima kvalitete i opremljenosti poslovnog prostora, u dogovoru s nadležnim odjelom Grada u vrijeme trajanja natječaja, u vremenu od 08:00 do 11:00 sati po prethodnoj najavi na broj telefona 231-149.
Priložena dokumentacija se ne vraća.
Molba za dodjelu prostora s traženom dokumentacijom podnosi se na obrascu koji se može dobiti u prijamnoj kancelariji Grada Malog Lošinja ili na internetskim stranicama Grada Malog Lošinja (www.mali-losinj.hr) u rubrici “Natječaji”.
Grad Mali Lošinj
Gradonačelnica
KLASA: 372-01/18-01/19 Ana Kučić, mag.oec., v.r.
UR.BROJ: 2213/01-01-18-