Na osnovu Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora (“Narodne novine 125/11), Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja (“Službene novine PGŽ”12/12, 43/12, 43/12, 10/13, 37/13,39/14, 16/15, 7/16, 16/16), Odluke o visini jedinične zakupnine (“Službene novine PGŽ” 03/06) i Odluke obnašateljice dužnosti gradonačelnika, zamjenice gradonačelnika od 06. travnja 2017. godine, objavljuje se:
N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnih prostora
1.Predmet natječaja je davanje u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Grada Malog Lošinja i to:
Red. br. | Adresa poslovnog prostora | Površina u m2 | Namjena poslovnog prostora | Trajanje zakupa
godina |
Iznos početne zakupnine
|
Početak obavljanja djelatnosti | Garantni polog
|
1.1. | Unije 133, Unije | 87,00 | Proizvodnja i prodaja pekarskih proizvoda | 10 | 1,00kn /m2 | 01.06.2017. | 1,00 kn |
- Posebni uvjeti:
2.1. Poslovni prostor iz točke 1.1. ovog Natječaja daje se u zakup uređen u viđenom stanju.
2.2. U prostoru se nalazi oprema bivšeg zakupnika te postoji mogućnost prenamijene u dogovoru s bivšim zakupnikom.
- Svi natjecatelji dužni su položiti garantni polog u visini mjesečnog iznosa početne zakupnine naznačenog u zadnjoj koloni tabele iz natječaja. Garantni polog se uplaćuje na žiro račun Grada Malog Lošinja br.:HR5624020061825200005, s pozivom na br. HR68- 7722-OIB, do krajnjeg roka za dostavu ponude. Odredbe ove točke se ne primjenjuju ako se na natječaj za zakup poslovnog prostora natječe ustanova u vlasništvu Grada Malog Lošinja.
- Kao instrument osiguranja plaćanja za pravovremeno plaćanje zakupnine i troškova i naknada iz ugovornog odnosa, natjecatelji su dužni dati ovjerenu izjavu da će najkasnije na dan potpisa ugovora o zakupu predati Gradu Malom Lošinju:
a)garanciju poslovne banke na iznos tromjesečne zakupnine koja mora biti popraćena pismom namjere poslovne banke da će u slučaju da natjecatelj bude izabran kao najpovoljniji natjecatelj istom dati neopozivu garanciju u visini tromjesečne zakupnine na rok od godine dana, a zakupnik je prilikom potpisa ugovora o zakupu obvezan dostaviti izjavu o produženju garancije prije isteka garancije, ili
b)da će platiti polog u visini jedne zakupnine unaprijed prije zaključenja ugovora o zakupu.
- Na iznose ugovorenihmjesečnih zakupnina, Grad Mali Lošinj će obračunavati porez na dodanu vrijednost po stopi od 25% jer temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine br. 73/13), Grad Mali Lošinj od 01. siječnja 2014. godine ulazi u sustav PDV-a te ga mora obračunavati na ugovoreni iznos mjesečne zakupnine za poslovne prostore za koje ima sklopljene ugovore o zakupu.
- Obveza zakupnika je udovoljiti uvjetima nadležnih ureda za obavljanje djelatnosti za koju se poslovni prostor daje u zakup.
7.Prijava na natječaj mora sadržavati:
a)podatke o natjecatelju (obrtnicu, prebivalište,državljanstvo za fizičke osobe, ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra za pravne osobe, dokaz da osoba ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti iz natječaja, dokaz o statusu da osoba ima pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja, sve temeljem čl. 58. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“NN”174/04),
- b) iznos ponuđene zakupnine izražen u kn/m2 mjesečno,
- c) dokaz o uplaćenom garantnom pologu po osnovi točke 3. ovog natječaja, te br. računa za povrat istog ukoliko ponuda ne bude prihvaćena,
- d) presliku osobne iskaznice za fizičke osobe,
- e) dokaz za zadovoljavanje uvjeta po točki 4. natječaja,
- f) ovjerenu izjavu kojom natjecatelj prihvaća opće uvjete zakupa propisane Odlukom o poslovnim prostorima u vlasništvu Grada Malog Lošinja i Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora, te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup, i obvezom uređenja prostora u svrhu ishođenja minimalno tehničkih uvjeta,
- g) dokaz o plaćenim obvezama za koje vodi evidenciju Porezna uprava,
- h) upravnu pristojbu od 20 kn,
i)program rada (vrsta ponude, radno vrijeme, br. zaposlenih i sl.).
Sve navedene isprave moraju biti originali ili ovjerena preslika, osim pod d).
- Pisane ponude se dostavljaju poštom ili osobno u pisarnicu Grada Malog Lošinja, soba br. 9, Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj, u zatvorenoj dvostrukoj omotnici. Na vanjskoj omotnici treba naznačiti: PONUDA ZA NATJEČAJ-(naznaka adrese poslovnog prostora)- NE OTVARATI, a na unutarnjoj omotnici ime i adresa ponuditelja, tako da se ponuda može vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda.
Pisane ponude na ovaj Natječaj mogu se podnijeti u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave Obavijesti Natječaja u dnevnom tisku.
- Ako natjecatelj nije u mogućnosti osobno učestvovati na javnom natječaju, punomoćnik natjecatelja dužan je prije otvaranja ponuda Komisiji predati ovjerenu punomoć o zastupanju za predmetni javni natječaj.
- Javno otvaranje ponuda će se provesti dana 25. travnja (utorak) 2017. godine u zgradi Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7, soba 7, s početkom u 12,00 sati.
- Neće se razmatrati ponude natjecatelja koji na dan zaključenja natječaja ima dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Gradu Malom Lošinju, Poreznoj upravi, HZZO i MIORH.
12.Neće se razmatrati nepotpune ponude niti one koje su zaprimljene nakon roka.
- Grad Mali Lošinj zadržava pravo ne odabira najpovoljnije ponude.
Napomena: Poslovni prostor može se pogledati i izvršiti uvid u zapisnik s utvrđenim elementima kvalitete i opremljenosti poslovnog prostora, u dogovoru s Pododsjekom za komunalni sustav Grada u vrijeme trajanja natječaja, u vremenu od 08:00 do 11:00 sati po prethodnoj najavi na broj telefona 231-149.
Grad Mali Lošinj
obnašateljica dužnosti gradonačelnika
zamjenica gradonačelika
KLASA: 372-03/17-01/24 Ana Kučić, mag.oec., v.r.
UR.BROJ: 2213/01-01-17-4