Lošinj, otok vitalnosti još je jednom prepoznat kao brend vrhunske kvalitete i cjelokupnog sadržaja. Temeljem visokih ocjena izvrsnosti dobivenih u kategoriji Turizam, i ove je godine ponosni nositelj oznake SUPERBRANDS HRVATSKA 2017/2018.
Superbrands oznaka izvrsnosti, priznata je i korištena u devedeset zemalja svijeta tijekom više od dvadeset godina te je ujedno i značajan komunikacijski faktor vrijednosti brenda.
Selektiranu listu tržišno eksponiranih brendova na hrvatskom tržištu i ove je godine glasanjem ocjenjivalo Stručno vijeće Superbrands 2017/2018, formirano od uskog kruga priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i poslovnog svijeta, pri čemu su se ocjenjivali faktori koji diferenciraju brendove i njihovu snagu na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju: kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak.
Lošinj je ovom oznakom još jednom potvrdio svoje mjesto među svjetski prepoznatljivim destinacijama. Zahvaljujući sinergiji posjetitelja i stanovništva, još jedanput je nagrađen trud koji destinacija ulaže u svoju održivost. Temeljem toga, otok vitalnosti smatra se dugoročnom destinacijom koja povezuje prirodne ljepote i očuvanost krajolika s kvalitetom života na otoku. Kvalitetnim destinacijskim menadžmentom, kao i tradicijom zdravstvenog turizma Lošinj je razvio brend zdravlja i vitalnosti, stoga su aktivni odmor, wellness i zdravlje, kao i mogućnost cjelogodišnjeg poslovanja, vodeći aduti turističke ponude otoka vitalnosti, izjavila je predsjednica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Ana Kučić.