Na temelju članka 35. stavka 2. i članka 391. stavka 2. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (“Narodne novine” broj 91/96, 68/98, 127/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08 , 38/09 i 153/09), Odluke o kriterijima za davanje gradskih prostora na korištenje udrugama, i drugim neprofitnim organizacijama civilnog društva Grada Malog Lošinja Klasa: 372-01/16-01/21 Urbroj: 2213/01-01-16-4,14, 05. veljače 2017. godine Ured grada i upravljanja gradskom imovinom raspisuje
JAVNI POZIV ZA DAVANJE NA KORIŠTENJE PROSTORA U VLASNIŠTVU
GRADA MALOG LOŠINJA UDRUGAMA I DRUGIM NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA CIVILNOG DRUŠTVA
Grad Mali Lošinj daje na korištenje prostorije u svom vlasništvu i upravljanju kod Grada Mali Lošinj na slijedećoj adresi:
– Bočac 2, ML, k.č. 1703/2, k.o. Mali Lošinj-grad površina: 41,40 m2
Natječaj se raspisuje pod slijedećim uvjetima:
- određuje se rok korištenja od 3, 5 ili 10 godina od dana potpisivanja ugovora
- korisnik je dužan plaćati troškove održavanja i sve režijske troškove.
Uz prijavu na Javni poziv natjecatelji su dužni priložiti slijedeće podatke :
- Dokaz o registraciji
- Opis aktivnosti udruge ( broj članova udruge, broj aktivnih članova, područje djelovanja udruge, tko su korisnici usluga udruge, broj zaposlenih u udruzi ).
- Opis najvažnijih aktivnosti provedenih od osnutka udruge, te ostvarenih rezultata.
- Plan aktivnosti za 2017. godinu i naredno petogodišnje razdoblje.
- O izvorima financiranja.
- Postoji li suradnja sa drugim Udrugama (navesti s kojima i na kojim aktivnostima).
Prilikom dodjele prednost ostvaruju udruge:
- koje su u dosadašnjoj djelatnosti ostvarile značajne rezultate,
- ukoliko se djelatnost udruge zasniva na aktivnostima koje promiču tradiciju pomorstva i kulturu življenja u otočnoj sredini
- koje su ranije imali u korištenju prostore u vlasništvu Grada Malog Lošinja i koji su uredno izvršavali svoje obveze.
Prijave se podnose u pisanom obliku sa svom traženom dokumentacijom na adresu Grada Malog Lošinja, Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj, do 20. veljače 2017. godine.
Priložena dokumentacija se ne vraća.
Sve informacije u vezi natječaja mogu se dobiti radnim danom od 8,00 do 15,00 sati u zgradi gradske uprave, Grada Mali Lošinj; Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom na broj 051 231 065 ili na mail martina.lipovac@mali-losinj.hr
Molba za dodjelu prostora s traženom dokumentacijom podnosi se na obrascu koji se može dobiti u prijamnoj kancelariji Grada Malog Lošinja ili na internetskim stranicama Grada Malog Lošinja (www.mali-losinj.hr) u rubrici “Natječaji”.
Molbe se dostavljaju u zatvorenim omotnicama na adresu: Grad Mali Lošinj, Ured grada i upravljanja gradskom imovinom, Riva lošinjskih kapetana 7, 51550 Mali Lošinj, s naznakom “za davanje gradskih prostora na korištenje udrugama”. Molbe se dostavljaju osobno ili poštom.
Natječaj traje 15 dana od dana objave u Novom listu, na oglasnoj ploči i web.stranici grada.
Molbe koje nisu podnesene na propisanom obrascu, koje su predane izvan roka ili su nepotpune, neće se razmatrati.
Klasa:400-01/17-01/03
Urbroj: 2213/01-01-17-3
Mali Lošinj,03. veljače 2017. godine
Pročelnica Ureda:
Ružica Baumgarten, dipl. iur.