Na temelju članka 19. Odluke o porezu na korištenje javnih površina i naknadi za uporabu gradskih površina Grada Malog Lošinja („Službene novine“ PGŽ broj 7/12, 12/12, 28/12, 5/14, 8/15, 32/15,7/16) i Zaključka gradonačelnika od 18.travnja 2017.godine, objavljuje se
JAVNI NATJEČAJ
za davanje na uporabu javnih površina za postavljanje pokretnih naprava
na području Grada Malog Lošinja za 2017.godinu.
za davanje na uporabu javnih površina za postavljanje pokretnih naprava
na području Grada Malog Lošinja za 2017.godinu.
1. Predmet natječaja: Davanje na uporabu javnih površina za postavu pokretnih naprava na području Grada Malog Lošinja u 2017.godini za djelatnosti i lokacije utvrđene Planom rasporeda kioska i specijalnih naprava namijenjenih za obavljanje trgovine, iznajmljivanje robe i pružanje usluga na javnim površinama i dijelovima neizgrađenog građevinskog zemljišta na području Grada Malog Lošinja («Službene novine PGŽ» br. 8/17).
2. Opći uvjeti natječaja:
– Javne površine daju se na uporabu za razdoblje sezone 2017.godine (od dana sklapanja ugovora do 15.10.2017.), osim za lokacije označene u Planu iz točke 1.ovog natječaja koje se daju na duži rok.
– Na natječaju mogu sudjelovati sve fizičke i pravne osobe registrirane za djelatnosti koje su predmet natječaja, ukoliko udovoljavaju svim uvjetima natječaja.
– Ponuditelji mogu podnijeti ponudu samo za jednu lokaciju i djelatnost u istom naselju, osim za djelatnost «novine i duhan».
– Prednost za zakup lokacije za postavu kioska imaju raniji korisnici koji su uložili određena sredstva za njeno uređenje, ako udovoljavaju svim uvjetima natječaja i ako su uredno i u cjelosti ispunili sve obveze iz prethodnog ugovora o korištenju javne površine.
– Početni iznos poreza ili naknade utvrđen je Planom iz točke 1.ovog natječaja.
– Način plaćanja poreza ili naknade: na žiro račun Grada Malog Lošinja i to 50% s danom potpisa ugovora, a preostalih 50% do 31.07.2017.g.
Obveznicima koji će koristiti gradski štand, uplaćena jamčevina će se zadržati do povrata štanda kao osiguranje da se štand vraća u preuzetom ispravnom stanju, a ostali obveznici mogu II. ratu poreza umanjiti za iznos jamčevine.
– Neće se razmatrati ponude ponuditelja koji nisu podmirili sve dospjele obveze prema Gradu Mali Lošinj po bilo kojoj osnovi do dana zaključenja javnog natječaja.
– Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u visini 20 % od početne cijene na račun Proračuna Grada Malog Lošinja broj HR5624020061825200005, poziv na broj HR68 – 1740-OIB, s naznakom za koju djelatnost i lokaciju se ponuda podnosi;
3. Posebni uvjeti natječaja:
– Pod 1.4. (priprema i prodaja kukuruznih kokica i balona ) ponuditelj mora posjedovati drveni štand (prodajni pult) u obliku barke.
– Pod 1.5. (priprema i prodaja pečenog i kuhanog kukuruza) ponuditelj mora posjedovati štand (prodajni pult) u obliku barke manjih dimenzija.
– Pod 1.30., 2.7. i 3.6. za oslikavanje tijela prirodnim bojama dostaviti deklaraciju o vrsti i porjeklu boja koje će se koristiti te potvrdu nadležne institucije o kvaliteti i neškodljivom utjecaju istih na ljudsko tijelo. Ponuditelj mora obavljati djelatnost osobno vlastitim radom.
– Za djelatnost prodaje suvenira, autohtonih suvenira i bižuterije, dostaviti fotodokumentaciju iz koje je vidljiva vrsta robe koja će se prodavati.
– Za djelatnost iznajmljivanje bicikla i mopeda priložiti dokaz o broju bicikla i mopeda u vlasništvu.
4. Ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:
– Ime ili naziv ponuditelja, OIB, djelatnost i lokaciju za koju se natječe, ponuđeni iznos poreza, broj žiro ili tekućeg računa te točan naziv banke za povrat jamčevine ukoliko ponuditelj ne uspije na natječaju;
– Presliku osobne iskaznice za fizičke osobe;
– Rješenje o upisu u sudski registar za pravne osobe ili obrtni registar za fizičke osobe ili rješenje o upisu u registar likovnih udruga (s dokazom o uplaćenoj članarini za 2017.godinu), ili dokaz o upisu u OPG, sve u izvorniku ili ovjerenoj preslici;
– Dokaz o plaćenoj jamčevini 20% početne visine poreza ili naknade;
– izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja uključivo uvjete glede lokacije, njene površine i namjene te vrste objekta;
– Uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana;
– Upravnu pristojbu u visini 20,00 kn.
– Dokaze iz točke 3. ovog Natječaja.
5. Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj dvostrukoj omotnici.
Na vanjskoj omotnici treba naznačiti adresu: Grad Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7. «Ponuda za javni natječaj za uporabu javne površine – (upisati djelatnost i lokaciju)»,
Na unutarnjoj omotnici mora biti naznačeno ime i adresa natjecatelja, tako da se ponuda može neotvorena vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda ili ako s prve koverte ne bude razumljivo za koju lokaciju i djelatnost se ponuda podnosi.
6. Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Grada Malog Lošinja do 28.travnja 2017.godine u 12,00 sati, bez obzira na način dostave.
Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude neće se razmatrati.
7. Javno otvaranje ponuda obavit će se u Malom Lošinju, Riva lošinjskih kapetana 7, soba br. 7, dana 28.travnja 2017.godine s početkom u 12:30 sati.
8. Otvaranju ponuda može nazočiti ponuditelj ili njegov ovlašteni punomoćnik uz ovjerenu punomoć.
9. Izvadak iz Plana rasporeda kioska i specijalnih naprava za 2017.godinu s definiranom početnom visinom poreza ili naknade sastavni su dio ovog javnog natječaja i objavljuje se na web stranicama i oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja, a skice lokacija te sve ostale informacije u svezi natječaja mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Malog Lošinja, svakog radnog dana u vremenu od 8,00 do 11,00 sati ili na telefon 051/231-149.
10. Gradonačelnik zadržava pravo ne odabira ponuditelja po ovom natječaju.
11. Ovlašćuje se gradonačelnik da u slučaju potrebe može izvršiti manje korekcije u određivanju mikrolokacije za pojedine djelatnosti za koje se to za sada ne može točno predvidjeti zbog izvođenja radova ili drugih opravdanih razloga, a što će se naknadno proslijediti Gradskom vijeću na potvrdu.
2. Opći uvjeti natječaja:
– Javne površine daju se na uporabu za razdoblje sezone 2017.godine (od dana sklapanja ugovora do 15.10.2017.), osim za lokacije označene u Planu iz točke 1.ovog natječaja koje se daju na duži rok.
– Na natječaju mogu sudjelovati sve fizičke i pravne osobe registrirane za djelatnosti koje su predmet natječaja, ukoliko udovoljavaju svim uvjetima natječaja.
– Ponuditelji mogu podnijeti ponudu samo za jednu lokaciju i djelatnost u istom naselju, osim za djelatnost «novine i duhan».
– Prednost za zakup lokacije za postavu kioska imaju raniji korisnici koji su uložili određena sredstva za njeno uređenje, ako udovoljavaju svim uvjetima natječaja i ako su uredno i u cjelosti ispunili sve obveze iz prethodnog ugovora o korištenju javne površine.
– Početni iznos poreza ili naknade utvrđen je Planom iz točke 1.ovog natječaja.
– Način plaćanja poreza ili naknade: na žiro račun Grada Malog Lošinja i to 50% s danom potpisa ugovora, a preostalih 50% do 31.07.2017.g.
Obveznicima koji će koristiti gradski štand, uplaćena jamčevina će se zadržati do povrata štanda kao osiguranje da se štand vraća u preuzetom ispravnom stanju, a ostali obveznici mogu II. ratu poreza umanjiti za iznos jamčevine.
– Neće se razmatrati ponude ponuditelja koji nisu podmirili sve dospjele obveze prema Gradu Mali Lošinj po bilo kojoj osnovi do dana zaključenja javnog natječaja.
– Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu u visini 20 % od početne cijene na račun Proračuna Grada Malog Lošinja broj HR5624020061825200005, poziv na broj HR68 – 1740-OIB, s naznakom za koju djelatnost i lokaciju se ponuda podnosi;
3. Posebni uvjeti natječaja:
– Pod 1.4. (priprema i prodaja kukuruznih kokica i balona ) ponuditelj mora posjedovati drveni štand (prodajni pult) u obliku barke.
– Pod 1.5. (priprema i prodaja pečenog i kuhanog kukuruza) ponuditelj mora posjedovati štand (prodajni pult) u obliku barke manjih dimenzija.
– Pod 1.30., 2.7. i 3.6. za oslikavanje tijela prirodnim bojama dostaviti deklaraciju o vrsti i porjeklu boja koje će se koristiti te potvrdu nadležne institucije o kvaliteti i neškodljivom utjecaju istih na ljudsko tijelo. Ponuditelj mora obavljati djelatnost osobno vlastitim radom.
– Za djelatnost prodaje suvenira, autohtonih suvenira i bižuterije, dostaviti fotodokumentaciju iz koje je vidljiva vrsta robe koja će se prodavati.
– Za djelatnost iznajmljivanje bicikla i mopeda priložiti dokaz o broju bicikla i mopeda u vlasništvu.
4. Ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:
– Ime ili naziv ponuditelja, OIB, djelatnost i lokaciju za koju se natječe, ponuđeni iznos poreza, broj žiro ili tekućeg računa te točan naziv banke za povrat jamčevine ukoliko ponuditelj ne uspije na natječaju;
– Presliku osobne iskaznice za fizičke osobe;
– Rješenje o upisu u sudski registar za pravne osobe ili obrtni registar za fizičke osobe ili rješenje o upisu u registar likovnih udruga (s dokazom o uplaćenoj članarini za 2017.godinu), ili dokaz o upisu u OPG, sve u izvorniku ili ovjerenoj preslici;
– Dokaz o plaćenoj jamčevini 20% početne visine poreza ili naknade;
– izjavu o prihvaćanju svih uvjeta iz natječaja uključivo uvjete glede lokacije, njene površine i namjene te vrste objekta;
– Uvjerenje o plaćenim svim obvezama za koje evidenciju vodi Porezna uprava, ne starije od 30 dana;
– Upravnu pristojbu u visini 20,00 kn.
– Dokaze iz točke 3. ovog Natječaja.
5. Natjecatelji su dužni ponudu dostaviti u zatvorenoj dvostrukoj omotnici.
Na vanjskoj omotnici treba naznačiti adresu: Grad Mali Lošinj, Riva lošinjskih kapetana 7. «Ponuda za javni natječaj za uporabu javne površine – (upisati djelatnost i lokaciju)»,
Na unutarnjoj omotnici mora biti naznačeno ime i adresa natjecatelja, tako da se ponuda može neotvorena vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda ili ako s prve koverte ne bude razumljivo za koju lokaciju i djelatnost se ponuda podnosi.
6. Ponude moraju biti zaprimljene u pisarnici Grada Malog Lošinja do 28.travnja 2017.godine u 12,00 sati, bez obzira na način dostave.
Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude neće se razmatrati.
7. Javno otvaranje ponuda obavit će se u Malom Lošinju, Riva lošinjskih kapetana 7, soba br. 7, dana 28.travnja 2017.godine s početkom u 12:30 sati.
8. Otvaranju ponuda može nazočiti ponuditelj ili njegov ovlašteni punomoćnik uz ovjerenu punomoć.
9. Izvadak iz Plana rasporeda kioska i specijalnih naprava za 2017.godinu s definiranom početnom visinom poreza ili naknade sastavni su dio ovog javnog natječaja i objavljuje se na web stranicama i oglasnoj ploči Grada Malog Lošinja, a skice lokacija te sve ostale informacije u svezi natječaja mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Malog Lošinja, svakog radnog dana u vremenu od 8,00 do 11,00 sati ili na telefon 051/231-149.
10. Gradonačelnik zadržava pravo ne odabira ponuditelja po ovom natječaju.
11. Ovlašćuje se gradonačelnik da u slučaju potrebe može izvršiti manje korekcije u određivanju mikrolokacije za pojedine djelatnosti za koje se to za sada ne može točno predvidjeti zbog izvođenja radova ili drugih opravdanih razloga, a što će se naknadno proslijediti Gradskom vijeću na potvrdu.
GRAD MALI LOŠINJ