GRAD MALI LOŠINJ, Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom, temeljem Zakona o proračunu (NN 87/08, 136/12 i 15/15) i Zakona o udrugama ( NN 74/2014)
O B A V J E Š T A V A
Sve dosadašnje i nove podnositelje zahtjeva za financiranje programa/projekata namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u društvenim djelatnostima Grada Malog Lošinja da će javni poziv biti objavljen nakon usvajanja proračuna za 2017. godinu – siječanj 2017.
Udruge koje se planiraju financirati iz proračuna Grada Malog Lošinja u 2017. godini moći će predati zahtjev za financiranje temeljem objavljenog javnog poziva u kojem će biti naznačen iznos sredstava predviđen proračunom za 2017. godinu uz isticanje najvećeg i najmanjeg mogućeg iznosa koji će biti moguće dodjeliti određenom programu.
Uvjet za dobivanje sredstava iz navedenog izvora bit će projekt ili program rada udruge za određenu djelatnost koja je od interesa za opće dobro. Obaveze koje iz toga proizlaze su izvršavanje djelatnosti navedenih u projektu ili programu koji se financira.
Također, svi korisnici financijskih sredstava namjenjenih zadovoljavanju javnih potreba u društvenim djelatnostima proračuna Grada Malog Lošinja u 2016. godini dužni su na propisanom obrascu do kraja godine podnjeti financijsko izvješće o realizaciji programa. Rok predaje izvješća je od 03. listopada do 02. prosinca 2016. godine.
Obrazac se nalazi na službenim stranicama Grada.
Potrebno ga je ispuniti u digitalnom obliku (na računalu) i obavezno prosljediti na e-mail adresu: martina.lipovac@mali-losinj.hr
Prijava na obrascu zajedno sa traženom dokumentacijom dostavlja se i poštom na adresu: Grad Mali Lošinj, Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom (s naznakom “Financijsko izvješće programa javnih potreba u društvenim djelatnostima za 2016. godinu”) ili se neposredno predaje u prijamnu kancelariju Gradske uprave Grada Malog Lošinja (pisarnica).
Pročelnica:
Ružica Baumgarten dipl.iur
Obrazac
financijsko-izvjesce-realiziranog-programa