Na tradicionalnom skupu turističkih djelatnika ‘Dani hrvatskog turizma’ održanom 26. i 27. listopada 2016. godine u Bluesun hotelima u Bolu na otoku Braču, održana je dodjela turističkih nagrada pojedincima, predstavnicima turističke industrije i najboljim odredištima.
Mali Lošinj dobitnik je godišnje hrvatske turističke nagrade za najuspješniju destinaciju zdravstvenog turizma u kategoriji destinacija godine, a projektu Apoksiomen na otoku vitalnosti dodijeljena je nagrada za inovaciju godine.
Oba priznanja za Mali Lošinj preuzela je obnašateljica dužnosti gradonačelnika Malog Lošinja Ana Kučić koja je istaknula „Zahvaljujući sinergiji posjetitelja i stanovništva, još jedanput je nagrađen trud koji ulažemo u svoju održivost. Otok vitalnosti smatra se dugoročnom destinacijom koja povezuje prirodne ljepote i očuvanost krajolika s kvalitetom života na otoku. Već godinama se možemo pohvaliti dobrim turističkim rezultatima s ostvarenih 2 milijuna noćenja. Obzirom da je cilj pokretanja destinacijskog brand menadžmenta bio turističku ponudu koncentrirati na cjelogodišnje poslovanje, odlučili smo osmisliti i organizirati projekte i dodatne programe koji zadovoljavaju potrebe gostiju tijekom cijele godine.“ izjavila je Kučić naglasivši kako Mali Lošinj ima sve predispozicije za postizanje uspješnog cjelogodišnjeg poslovanja poput 1912. godine kada je ostvarivao više noćenja u zimskim mjesecima: „Kvalitetnim destinacijskim menadžmentom, kao i tradicijom zdravstvenog turizma Lošinj je razvio brend zdravlja i vitalnosti, stoga su aktivni odmor, wellness i zdravlje, kao i mogućnost cjelogodišnjeg poslovanja, vodeći aduti turističke ponude otoka vitalnosti.“
Inače, ideja projekta „Apoksiomen na otoku vitalnosti“ bila je povezati bogato kulturno nasljeđe otoka Lošinja i pronalazak kipa Apoksiomena s turističkom ponudom i to na interaktivni način, tako da gost koji je posjetio Muzej Apoksiomena, može uživati i u Apoksiomenovoj antičkoj kuhinji, isprobati Apoksiomenovu masažu, koristiti Apoksiomenovu kozmetičku liniju, kupiti suvenire i proizvode na bazi antike (Apoksiomenov čaj, antičko posuđe, antički nakit), uživati u jedrenju antičkim plovim putevima, istraživati podmorje s arheološkim lokalitetima, turitičke agencije nude posebne pakete „Apoksiomen u Augustovoj uvali“, „Apoksiomen na Apsyrtidesu“, „Apoksiomen između Pole i Jadere“ i „Apoksiomen i Antička Hrvatska“ i dr…
Uz 28 godišnjih turističkih nagrada u sedam kategorija, Hrvatska gospodarska komora također je u sklopu 20. jubilarne nagrade’Turistički cvijet- kvaliteta za Hrvatsku’ zabilježila čak 265 dobitnika u osam različitih kategorija. Pa su tako uz postojeće nagrade za hotele, kampove i marine, uveden i nagrade za DMC (engl. Destination Management Company), hostele, obiteljski smještaj, charter kompaniju, restorane te seoska domaćinstva.
U organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice, na dvodnevnom skupu koji je okupio više od tisuću sudionika, analizirala se i turistička 2016. godina te su najavljene glavne aktivnosti za pripremu nadolazeće 2017. turističke godine.
Tom prilikom ministar turizma Gari Cappelli naglasio je važnost suradnje među dionicama u turizmu kao jednog od ključnih faktora razvoja turizma i odličnih turističkih rezultata u ovoj godini. „Hrvatski turizam iz godine u godinu ostvaruje sve bolje rezultate i u tom smjeru se želimo nastaviti razvijati i obarati rekorde. Turizam ima važnu ulogu za ukupno gospodarstvo Hrvatske i zato je iznimno važno da se nastavimo razvijati te time pružimo primjer i damo poticaj i drugim sektorima u Hrvatskoj. Stoga ovim putem čestitam svim nagrađenima, nominiranima, ali i svim djelatnicima u hrvatskom turizmu, jer su oni ti koji turizam čine ustinu konkurentnim i koji svojom kreativnošću i radom Hrvatsku čine atraktivnom i jednom od najpoželjnijih svjetskih turističkih destinacija“ istaknuo je ministar Cappelli.
Otvorenje Dana hrvatskog turizma započelo je centralnom temom ‘Zračnog prijevoza u turizmu- preko granica do cjelogodišnjeg poslovanja’ u sklopu 16. Hrvatskog turističkog foruma te prezentacija mjerenja učinkovitosti nacionalnog turističkog brendiranja, pri čemu se direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivčić osvrnuo i na smjernice za 2017. godinu. Drugog dana skupa predstavljeni su rezultati istraživanja ‘Djelatnici- pokretačka strana turizma’, zatim prezentacija ‘CRO kartica- poticanje domaće turističke potrošnje’ te okrugli stol s temom ‘Kako do konkurentnog i održivog modela upravljanja hrvatskim turizmom’.
U organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice, na dvodnevnom skupu koji je okupio više od tisuću sudionika, analizirala se i turistička 2016. godina te su najavljene glavne aktivnosti za pripremu nadolazeće 2017. turističke godine.
Tom prilikom ministar turizma Gari Cappelli naglasio je važnost suradnje među dionicama u turizmu kao jednog od ključnih faktora razvoja turizma i odličnih turističkih rezultata u ovoj godini. „Hrvatski turizam iz godine u godinu ostvaruje sve bolje rezultate i u tom smjeru se želimo nastaviti razvijati i obarati rekorde. Turizam ima važnu ulogu za ukupno gospodarstvo Hrvatske i zato je iznimno važno da se nastavimo razvijati te time pružimo primjer i damo poticaj i drugim sektorima u Hrvatskoj. Stoga ovim putem čestitam svim nagrađenima, nominiranima, ali i svim djelatnicima u hrvatskom turizmu, jer su oni ti koji turizam čine ustinu konkurentnim i koji svojom kreativnošću i radom Hrvatsku čine atraktivnom i jednom od najpoželjnijih svjetskih turističkih destinacija“ istaknuo je ministar Cappelli.
Otvorenje Dana hrvatskog turizma započelo je centralnom temom ‘Zračnog prijevoza u turizmu- preko granica do cjelogodišnjeg poslovanja’ u sklopu 16. Hrvatskog turističkog foruma te prezentacija mjerenja učinkovitosti nacionalnog turističkog brendiranja, pri čemu se direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivčić osvrnuo i na smjernice za 2017. godinu. Drugog dana skupa predstavljeni su rezultati istraživanja ‘Djelatnici- pokretačka strana turizma’, zatim prezentacija ‘CRO kartica- poticanje domaće turističke potrošnje’ te okrugli stol s temom ‘Kako do konkurentnog i održivog modela upravljanja hrvatskim turizmom’.