Grad Mali Lošinj i Turistička zajednica Grada Malog Lošinja tradicionalno su 7. prosinca 2015. godine u Vitality Hotelu Punta u Velom Lošinju dodijelili priznanja i nagrade djelatnicima koji su svojim doprinosom u 2015. godini pomogli razvoju turizma u destinaciji, objektima koji su ostvarili najbolji rezultat u sklopu akcije ‘Tajni gost na Lošinju – mjerenje kvalitete usluge’, objektima istaknutim u anketi o zadovoljstvu ‘Turizam na Lošinju 2015.’, autorima ovogodišnjih originalnih lošinjskih suvenira najljepšim vrtovima i okućnicama u sklopu akcije ‘Lošinjski cvijet’ te posebno priznanje za životno djelo.
U sklopu akcije ‘Lošinjski cvijet’ na temelju glasova građana, direktorica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić uručila je priznanja Tihani Dakić Baricevich, Nadi Mužić i Kati Kovazek koje su svojim trudom pridonijele ljepšem izgledu ulice i cjelokupnog mjesta.
Već se devetu godinu zaredom s ciljem promocije i poticanja inicijative za kvalitetnim osmišljavanjem izrade autohtonih suvenira provodi odabir originalnih lošinjskih suvenira. Četiri nagrađena autora ovogodišnjih originalnih lošinjskih suvenira su Ana Slaviček Brečić, Maja Balenović, Saša Ranac i Branko Kučić.
Turistička zajednica Grada Malog Lošinja u suradnji s agencijom Heraklea d.o.o. provodi mjerenje kvalitete usluga na razini lošinjskog otočja po uzoru na svjetske trendove, a u svrhu njezina poboljšanja. Tijekom petog mjerenja kvalitete usluge, u sezoni 2015. godine, na lokacijama u Malom Lošinju ostvaren je ukupan rezultat od 80,77% na razini destinacije no prostora za usavršavanje uvijek ima. Djelatnici su i ove godine iskazali ljubaznost i pristupačnost, a kao najbolji objekti s najboljem ostvarenim rezultatima su Restoran Televrin, Y/C Marina- Lošinjska plovidba Turizam, Restoran Za kantuni, Restoran Veli žal, Restoran Lanterna, Laurus Slow Spa, Vitality zona Hotela Punta- Iuvena beauty studio, Restoran AC Čikat, Restoran Diana, Naturistički kamp Baldarin i Restoran Pin & Oli (Hotel Bellevue).
Akcija „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu” usmjerena je na podizanje razine gostoljubivosti i stvaranja klime dobrodošlice u destinaciji u kojoj pojedinci sudjeluju u stvaranju slike o Lošinju, a samim time i o Hrvatskoj kao o kvalitetnom izboru odredišta za stvaranje divnih sjećanja, svakome prema njegovim preferencijama.
U kategoriji najboljeg recepcijskog djelatnika nagrađen je Antonio Pejić, u kategoriji konobara Viljam Žuklić, a u kategoriji najbolje kuharice Helena Rušin. Priznanje za najbolju djelatnicu hotelskog domaćinstva dobila je Nada Kajtaz; Andrea Šukara je primila priznanje za najbolju prodavačicu, a Ines Štokić je nagrađena u kategoriji djelatnice u ostalim uslužnim djelatnostima. Važno je istaknuti da su Antonio Pejić, Ines Štokić i Andrea Šukara, u istim su kategorijama dobili priznanja na razini županije Primorsko – goranske.
Veliko priznanje za životno djelo zaslužila je Janja Zabavnik koja s preko 40 godina aktivnog rada i uspješnog poslovanja u ugostiteljstvu pridonosi kvaliteti struke i afirmaciji obrtništva te ugostiteljstva, a profesionalnim djelovanjem potpomaže kvalitetu ponude cjelokupne destinacije.
Brojeći mnoštvo nagrada i priznanja tijekom svoga rada poput Priznanja Turističke zajednice Grada Malog Lošinja za uspješan rad u struci, zatim peto i treće mjesto prema kvaliteti ponude i usluge Večernjakove turističke patrole, certifikata izvrsnosti na Tripadvisoru, Janja je dobitnica i nagrade za životno djelo Obrtničke komore Rijeka ‘Zlatne ruke.
Njezinoj kulinarskoj vještini svjedoči i priznanje za promicanje tradicionalnih kuhinja naših starih te titula magazina More za deliciozu spizu, a njezin restoran Artatore proglašen je jednim od najboljih restorana regije Alpe Adria prema izboru Restaurant Kluba.
Svojim aktivnim sudjelovanjem s Gradom Malim Lošinjem te Turističkom zajednicom Grada Malog Lošinja u brojnim nastupima i manifestacijama upotpunjuje cjelokupnu destinacijsku ponudu i kvalitetu, a svoja kulinarska umijeća nesebično dijeli i s mnogim budućim naraštajima ugostitelja.
‘Svaka nagrada i svako priznanje puno znači, a osobito je dokaz da ne trošimo uzalud svoj život već da smo nešto postigli, pa makar i zadovoljstvo svojim životnim dijelom. Još uvijek radim i nastavit ću sa svojim radom jer mladi još uvijek nisu spremni dati sebe u cijeli projekt. Svako sam jelo pripremila s ljubavlju i trudom kako bih usrećila svoje goste’ – izjavila je Janja Zabavnik.
Direktorica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić zadovoljno je prokomentirala: ponosni smo sto možemo dati nagradu svim vrijednim ljudima, koji su pokazali izvrsnost u svome poslu, napravili iskorak u kvaliteti čime daju pozitivan primjer kako se može raditi profesionalno, s pozitivnim emocijama te savjesno i predano.
Ovom prigodnom svečanošću posvjedočilo se rezultatima kvalitetnog destinacijskog menadžmenta i brojnim aktivnostima stanovnika Lošinja koji svojim radom, odgovornošću i kreativnošću doprinose kontinuiranom podizanju kvalitete usluge, edukaciji i zajedničkoj viziji arhipelaga – Otoka vitalnosti.
‘Nema uspješnog turizma bez kvalitetnih djelatnika koji rado noseći svoj osmijeh znaju učiniti goste zadovoljnima. Pozdravio prisutne i zaželio puno uspjeha i kvalitetnu turističku 2016. godinu’ – zaključio je gradonačelnik Grada Malog Lošinja Gari Cappelli.